English

در پی کسب مدال نقره‌ی مسابقات بین المللی نظامیان جهان انجام شد؛

تقدیر استاندار فارس از برادران دوقلوی خرم‌بیدی

محمدهادی ایمانیه ضمن دیدار با برادران دوقلوی مختاری به پاس تلاش در مسابقات بین المللی نظامیان جهان و کسب مدال نقره از ایشان تقدیر کرد.

تقدیر استاندار فارس از برادران دوقلوی خرم‌بیدی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس صبح امروز ضمن دیدار با برادران مختاری؛ نائب قهرمان مسابقات نظامیان جهان، از آنان تقدیر کرد.

استاندار فارس در این دیدار ارتش را رکن اصلی استقلال و حافظ کشور عنوان کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال توان بازدارندگی هستند.

 ایمانیه با بیان اینکه آموزش نظامی درکنار توجه و تمرکز به ورزش، انسان را در بعد جسمی و روحی ارتقا می دهد، افزود: امروزه رابطه‌ی مستقیم سلامت و افزایش قدرت یادگیری فرد با ورزش بر کسی پوشیده نیست.

در این دیدار از دوقلوهای ۲۱ ساله شهرستان خرم بید، میرزا ابوالفضل و میرزا یوسف مختاری که دانشجویان سال سوم دانشگاه افسری امام خمینی (ره) نوشهر نیز می باشند و در پنجاه و دومین دوره از مسابقات نظامیان جهان (سیزم) موفق به کسب نایب قهرمانی شدند تقدیر شد.

تیم پنجگانه دریایی ارتش، به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پنجاه و دومین دوره از مسابقات نظامیان جهان (سیزم) که به میزبانی کشور برزیل برگزار شد، شرکت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه