English

بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در ایلام هزینه شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ایلام گفت: سال گذشته بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در استان هزینه شده است.

بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در ایلام هزینه شد

محمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام گفت: سال گذشته بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته استان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۲۹۰ میلیارد تومان از این اعتبار بصورت تسهیلات اشتغال خرد و خانگی در قالب بنیاد احسان، بنیاد برکت، بنیاد ۱۵ خرداد و سایر زیر مجموعه های ستاد پرداخت شده است.

زارع خاطرنشان کرد: در حوزه اربعین نیز سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان و ۶۸ میلیارد تومان نیز در سایر حوزه‌ها هزینه شد.

وی با بیان اینکه در اربعین سال گذشته ۳۳۰ هزار وعده غذای گرم با اعتبار ۶ میلیارد تومان توزیع شده افزود: با توجه به گرمای بالای هوا در مهران ۸ و نیم میلیارد تومان نیز برای احداث سایبان در مسیرهای منتهی به مرز هزینه و در کنار آن ۱۴۳ چشمه سرویس بهداشتی نیز در شهر مهران و پایانه مرزی توسط ستاد اجرایی جانمایی شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ایلام با بیان اینکه این ستاد در ایام اربعین اقدام به توزیع حدود ۲۰ میلیون بطری آب معدنی با هزینه ۶ و نیم میلیارد تومان کرده خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز مساجد به ارزش سه میلیارد تومان، ایجاد بیمارستان سیار ۳۲ تختخوابی احسان در مرز مهران و... از دیگر فعالیت های صورت گرفته در ایام اربعین سال گذشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام همچنین به تهیه ۱۵۰ سری جهیزیه نوعروسان با ارزش ۶ میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی با اعتبار ۹ میلیارد تومان، اعزام ۱ هزار نفر زیارت اولی در راستای برنامه سفیر احسان با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان به مشهد مقدس، توزیع ۲۴۰ دستگاه کولر به ارزش ۸۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان، توزیع ۱۵۰ عدد بخاری در چارچوب پویش دلگرمی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در مناطق مختلف استان، توزیع ۵ هزار سری نوشت افزار به ارزش۳ میلیارد تومان و .... از دیگر اقدامات این ستاد در سال گذشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام همچنین به راه‌اندازی ۱۲ خانه احسان در مناطق محروم ایلام از جمله ایوان ، ملکشاهی، سیروان و ایلام خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰ مدرسه با مشارکت ستاد اجرایی در استان ایلام به بهره برداری رسیده که ۵ مورد مربوط به سال گذشته است.

زارع در ادامه به اقدامات این ستاد در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: کمک هزینه ۱ و نیم میلیاردی این ستاد برای تجهیز مرکز ناباروری بیمارستان طالقانی و کمک هزینه ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی جهت خرید دستگاه آنژیوگرافی از دیگر اقدامات این ستاد در سال گذشته است.

وی در پایان به دیگر اقدامات این ستاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کمک ۸ و نیم میلیارد در حوزه آبرسانی، پرداخت ۲۹۰ میلیارد اعتبار در حوزه اشتغال زایی، کمک هزینه به زوج های نابارور، ساخت ۱۷۵ واحد مسکن با پیشرفت ۵۰ درصد و ... از دیگر اقدامات این ستاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه