English

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد؛

نقش بی‌بدیل پلیس در امنیت همه جانبه جامعه

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: پلیس در همه ماموریت‌ها تاکنون کارنامه درخشانی دارد و امنیت امروز کشور مرحون تلاش‌های شبانه _روزی همه دستگاه‌های امنیتی و بخصوص پلیس است.

نقش بی‌بدیل پلیس در امنیت همه جانبه جامعه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد زارع در دیدار با فرمانده انتطامی استان ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه _روزی پلیس امنیت بسیار خوبی در سطح استان حاکم است؛ این مطالبه به حق مردم مرهون از خودگذشتگی و ایثار نیروهای پلیس است که جای تقدیر و تشکر دارد. 

وی، با بیان اینکه در ایام اربعین همه ارکان پلیس با برنامه ریزی درست و دقیق خدمات ارزشمندی به زائران مرز مهران ارائه می‌کند، افزود: اربعین نشان‌دهنده اتحاد، همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان و عشق و دلدادگی به امام حسین(ع)، است. 

زارع، ادامه داد: برند اصلی اربعین به نام ایلام رقم خورده، لذا همه دستگاه‌ها باید در راستای رفع موانع زیرساختی استان تلاش جدی کنند تا زائران به راحتی و بدون دغدغه از مرز تردد کنند. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی از چهره استان هرچه در توان داشته باشد انجام می‌دهد، تصریح کرد: استان ایلام در زمینه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های عظیمی هست که اگر برخی موانع دست و پاگیر رفع شود و دستگاه‌های مربوطه همراهی لازم انجام دهند استان روی ریل توسعه قرار می‌گیرد. 

وی، بیان کرد: ستاد اجرایی در سطح استان در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغالزایی، اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، کمک به رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان، ساخت مدرسه و مساجد و توزیع بسته‌های معیشتی و پروتئینی در بین نیازمندان به صورت جدی پای کار است. 

در ادامه سرداردلاور القاصی مهر، رییس پلیس استان ایلام نیز، اظهار کرد: پلیس نوکر و خدمتگزار مردم است و اقداماتی که انجام می‌دهد جهت رفاه و آسایش جامعه است. 

وی، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کارنامه درخشانی در راستای محرومیت زدایی در استان دارد، افزود: در اربعین سال گذشته ستاد اجرایی طی یک اقدام جهادی خدمات ارزشمندی از جمله تهیه آب و غذا، ایجاد استراحتگاه وغیره برای زائران مرز مهران انجام داد.

القاصی‌مهر، خاطرنشان کرد: اقدامات مؤثر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، مباحث اجتماعی و مردمی، قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه