English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

مردم جاسک شاهد جهش در ارتقای کمی و کیفی آب شرب خواهند بود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از فعال بودن سه پروژه در غرب جاسک با اعتباری بالغ بر 500میلیارد ریال خبرداد.

مردم جاسک شاهد جهش در ارتقای کمی و کیفی آب شرب خواهند بود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از پروژه های آبرسانی غرب جاسک با تاکید بر اینکه جاسک ظرفیت بزرگی به نام سد جگین دارد، افزود: باتوجه به بارندگی های خوب در مناطق بالادست این سد به ویژه در تابستان باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد و نیاز آبی این شهرستان را از این منبع تامین کرد.

به گفته وی، ظرفیت سد جگین به دلیل نبود منابع زیرسطحی تامین آب شرب، یک نعمت برای مردم جاسک به ویژه روستاهای غرب این شهرستان است که در تلاش هستیم از این ظرفیت نهایت بهره را برده تا شاهد پایداری آب این شهرستان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در عین حال به پروژه های فعال در حوزه غرب جاسک اشاره کرد و گفت: درحال حاضر در قالب چند پیمان اقدام به احداث 45کیلومتر شبکه توزیع، 65کیلومتر خط انتقال و دو باب مخزن کرده‌ایم که پیشرفت قابل قبولی دارند.

به گفته حمزه پور، با تکمیل فاز یک و دو این پروژه، جمعیتی بالغ بر سه هزار و 812 نفر در یازده روستای بهمدی، باغان، نگر بالا، نگر پائین، نگر بلوچی، گاوبندی، سهران، پازرد، گنگان، گروک بالا، گروک پائین از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه دولت به این شهرستان و حمایت همه جانبه استاندار از طرح های آبرسانی به جاسک، افزود: مردم جاسک طی دو سال آینده شاهد جهش بسیار مناسبی در ارتقای شاخص های کمی و کیفی آب شرب خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه