English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

ارزش اعتباری پروژه های فعال آبرسانی جاسک ۳۰۰میلیارد تومان است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از روستاها و پروژه های آبرسانی شرق جاسک و در نشست مشترک با فرماندار این شهرستان، از فعال بودن پروژه های آبرسانی جاسک به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

ارزش اعتباری پروژه های فعال آبرسانی جاسک ۳۰۰میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه امسال، سال تحول جاسک در حوزه آبرسانی است، عنوان کرد: آبفا در تلاش است تا با اجرای پروژه های آبرسانی، روستاهای هدف این شهرستان در ماه های پیش رو طعم شیرین آب شرب را با حمایت دولت مردمی و نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بچشند.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در قالب اعتبارات مجتمع روستایی، طرح توسعه مکران، جهاد آبرسانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی درحال احداث است.

وی با اشاره به وضعیت آب شرق جاسک ادامه داد: ۴۴کیلومتر خط انتقال در حوزه شرق این شهرستان در قالب جهاد آبرسانی درحال احداث است که برای تامین نیاز آبی روستاهای واقع در این حوزه، یک حلقه چاه پیش بینی و عملیات ساخت یک باب مخزن ذخیره با ظرفیت یک هزار متر مکعب آغاز شده است.

به گفته وی، برای تکمیل این پروژه ها و تامین نیاز آبی مردم این منطقه یک باب آب شیرین کن با ظرفیت سه هزار متر مکعب درحال احداث است.

وی گفت: آبفا با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در چند جبهه کاری در حال احداث پروژه های آبرسانی هستند که امیدواریم با تکمیل آن ها ضمن تحقق وعده های دولت، مردم شهر لیردف و روستاهای سدیچ، زیگدف، میرن گوری، گشمی، سورچاه پائین، چنالی، کپسر، بوری، شمسی، ریگ دو، گوهرت، شم سیاهان، عبد و محمدآباد به آب شرب پایدار دست پیدا کنند.

گفتنی است، با تکمیل پروژه های آبرسانی شرق جاسک جمعیتی بالغ بر ۹ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه