English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبرداد؛

اجرای ۸۰کیلومتر لوله‌گذاری برای تامین آب پایدار پنج روستای میناب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای طرح جهاد آبرسانی با هدف تامین نیاز آبی پنج روستای شهرستان میناب با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبرداد.

اجرای 80کیلومتر لوله‌گذاری برای تامین آب پایدار پنج روستای میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از پروژه های آبرسانی میناب با بیان اینکه طرح جهاد آبرسانی در قالب تفاهم نامه وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دولت مردمی آغاز شده است، افزود: این ظرفیت باعث شده تا در استان هرمزگان با مشارکت آبفا و نیروی دریایی سپاه، عملیات آبرسانی در نقاط محروم استان آغاز شود که یکی از این پروژه ها در شهرستان میناب کلید خورده که با تکمیل آن، روستاهای قادرخانی، سرمست، کرگان، طالوار و کهورتاک به آب شرب پایدار دست خواهند یافت.

به گفته وی، با هدف تامین نیاز آبی این روستاها، 80کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در قالب جهاد آبرسانی در حال اجراست.

حمزه پور تصریح کرد: نیاز آبی این روستاها از مجتمع کناره تامین خواهد شد که با تکمیل آن، جمعیتی بالغ بر هشت هزار و 800 نفر از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، طرح جهاد آبرسانی و پیشرفت پروژه ها به طور مستمر در سطح ملی و استانی ارزیابی می شود و در تلاش هستیم تا بتوانیم نهایت بهره از این طرح ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه