English

در ایام اجرای طرح نوروزی صورت گرفت؛

کاهش ۴۳درصدی تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:با وجود افزایش ۴۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان شاهد کاهش ۴۳ درصدی در تعداد تلفات انسانی بوده ایم.

کاهش ۴۳درصدی تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ ایوب کرد اظهار داشت:با وجود افزایش ۴۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان شاهد کاهش ۴۳ درصدی در تعداد تلفات انسانی بوده ایم.

وی ادامه داد:همچنین از ابتدای طرح تاکنون کل تصادفات کاهش ۱۵ درصدی و تعداد تصادفات فوتی سرصحنه ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد:این کاهش با همکاری و تلاش عوامل راهداری و دستگاه های امداد و نجات جاده ای صورت گرفته، که با برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت افزایش فرهنگ رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی استان امیداورم این روند کاهشی آمار تصادفات در سال جدید نیز ادامه داشته باشد.

کرد سرعت ،سبقت غیرمجاز و واژگونی را ۳ عامل مهم تصادفات در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و یادآورشد:با توجه به تعداد کم بزرگراه ها در استان و دو طرفه بودن بیشتر محورهای مواصلاتی استان ، نیازمند توجه و ملاحظه بیشتر کاربران جاده ای به مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمن راندن رانندگان در جاده های استان می باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه