English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خبر داد

کاهش ۵ درصدی تصادفات برون شهری در استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از کاهش تصادفات برون شهری و روستایی در استان اصفهان خبر داد.

کاهش 5 درصدی تصادفات برون شهری در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی خضری با اشاره به کاهش 5 درصدی تصادفات برون شهری در جمع اصحاب رسانه گفت:  درسال جاری یکی از اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کاهش تصادفات در حوزه برون شهری و روستایی است.

وی افزود: در تصادفات جاده ای در سال گذشته در استان اصفهان ۹۲ نفر از جان باختگان کودک و نوجوان بودند.

خضری گفت: ۱۹۲ مدرسه  در حاشیه راه‌های استان اصفهان قرار دارند که تحت پوشش آموزش‌های اداره کل راهداری قرار گرفته اند بطوریکه تعداد تصادفات فوتی و جرحی در استان به صفر رسیده است.

خضری با اشاره به دور دوم سفرهای تابستانی بیان داشت: در پنج ماهه ابتدایی امسال پنج میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی در استان اصفهان جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان افزود: 45 هزار صورت وضعیت سفر برای ناوگان عمومی در استان صادر شده که نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش سفر در استان را نشان می‌دهد.

 وی گفت: همچنین در پنج ماهه ابتدایی امسال ۲۰ میلیون تن کالا در استان و کشور توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه جا شده است و یک میلیون و ۲۵۰ هزار برگ بارنامه نیز صادر گردیده است.

افزایش 9 درصدی سفر و جابجایی در استان اصفهان در سال 98

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: در جاده های استان اصفهان 120 دستگاه تردد شمار وجود دارند که در مدت زمان 5 ماه ابتدای امسال 155 میلیون سفر و جابجایی را ثبت کرده‌اند که 9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.

خضری با اشاره به طرح ملی ابرار در کشور گفت: ترمیم و ساخت 2 هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته است که بر این اساس در هفت شهرستان استان اصفهان ۶۰ کیلومتر راه جدید احداث خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی 69 پروژه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: 69 پروژه جدید همزمان با هفته دولت در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

خضری بیان  کرد: همچنین 3 مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سال جاری در راه‌های استان اصفهان افتتاح و تعداد این مجتمع ها در استان به ۴۹  مجتمع خدماتی رفاهی رسیده است.

وجود 109 نقطه حادثه خیز در استان اصفهان

وی با اشاره به نقاط حادثه خیز در استان گفت: ۱۰۹ نقطه حادثه خیز در استان اصفهان وجود دارد که تا کنون ۱۳ نقطه از آن را به صورت کامل رفع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بیان  داشت: در سال گذشته ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان  با ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه روکش آسفالت گرم انجام شده است.

خضری در ارتباط با لکه گیری و نگهداری راه‌ها افزود: 185 کیلومتر از راه های استان لکه گیری هندسی و غیر هندسی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

خضری تصریح کرد:  800 کیلومتر خرابی رویه آسفالت در استان اصفهان وجود دارد که رفع آن نیازمند اعتباری بالغ بر350 میلیارد تومان است.

وی افزود: در سال گذشته برای خرابی رویه آسفالت 60 میلیارد و امسال 40 میلیارد بودجه برای این کار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان همچنین درخصوص توزیع لاستیک گفت: 110 هزار حلقه لاستیک تاکنون بین رانندگان در اصفهان توزیع شده است که سهم استان اصفهان از کل توزیع کشور، 10 درصد تعیین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه