English

استاندار سیستان و بلوچستان:

تقویت بخش کشاورزی در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

استاندار سیستان و بلوچستان بکارگیری شیوه های نوین و ابتکاری و دانش بنیان را در توسعه بخش کشاورزی ضروری برشمرد، گفت: تقویت بخش کشاورزی در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

تقویت بخش کشاورزی در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان در نشست شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به ظرفیت های فراوان کشاورزی گفت: حوزه کار کشاورزی مهمترین حوزه جهت تحقق توسعه استان است و سایر بخش ها با توسعه کشاورزی می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشند.

محمد کرمی بکارگیری شیوه های نوین و ابتکاری و دانش بنیان را در توسعه بخش کشاورزی ضروری برشمرد و اظهارداشت کار جهادی ، حضور همیشگی در میدان عمل و حل مسائل و مشکلات بهره برداران وظیفه همه ماست وی ایجاد هماهنگی بین دستگاهی در اجرای پروژه ها را مهم ارزیابی کرد و تاکید کردمدیران موفق ،مدیران با اراده وهمیشه در میدان می‌باشند که برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند داشت.

استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه های مردم منطقه، بخش کشاورزی استان در آینده نزدیک یکی از قطب های تولید انواع محصولات خصوصا میوه های گرمسیری خواهد شد.

وی امنیت غذایی را بسیار مهم برشمرد و گفت: برای دستیابی به این مهم و ارتقای کشاورزی سیستان وبلوچستان آماده هرگونه پشتیبانی می‌باشیم.

در این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گزارشی از شاخص ترین اقدامات این سازمان در راستای دستیابی به خودکفایی در تولید گوشت مرغ ،تولید تخم مرغ،توسعه‌ کشت های گلخانه ای و باغات میوههایگرمسیری، اجرای آب بندان ها و بکارگیری بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در توسعه کشاورزی استان ارائه کرد در پایان این نشست با حضور استاندار و بمناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک نهال مثمر در محل سازمان جهادکشاورزی استان غرس گردید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه