English

معاون توسعه، مدیریت ومنابع انسانی استانداری مرکزی:

تکمیل هرچه سریعتر کتابخانه مرکزی اراک با جدیت در دستور کار است

معاون توسعه، مدیریت ومنابع انسانی استانداری مرکزی گفت:تکمیل هرچه سریعتر کتابخانه مرکزی اراک با جدیت در دستور کار است.

تکمیل هرچه سریعتر کتابخانه مرکزی اراک با جدیت در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مجتبی آل یاسین، معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی در حاشیه مراسم روز کتابخانه‌گردی با اشاره به پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی استان مرکزی بیان کرد: از تأکیدات استاندار مرکزی تکمیل هرچه سریعتر این مجموعه و استفاده از فضای آن فقط برای کتاب و کتابخوانی است.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد جدید مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در موضوعات فرهنگی، قطعا استفاده بهینه‌ای از کتابخانه مرکزی به‌عمل خواهد آمد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی با اشاره به شعار اهدای کتاب، اهدای دانایی گفت: کتاب خوب بهترین تغذیه برای روح و ذهن آدمی است و می‌تواند بهترین هدیه برای سنین مختلف باشد.

آل یاسین با بیان اینکه کتاب معجزه حضرت رسول اکرم(ص) است، افزود: این مهم جایگاه کتاب را به خوبی نشان می‌دهد، در عصر کنونی تاکنون هیچ ابزاری نتوانسته است جای کتاب را بگیرد و باید زمینه‌ای فراهم شود تا کتاب‌های خوب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شود.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی آیت الله اراکی شهر اراک اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج کتاب و کتابخوانی باید این مهم سرلوحه همه مسئولان قرار بگیرد و همه آنها در راستای وظایف خود به ترویج کتاب و کتابخوانی بپردازند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه