English

پیام تبریک مدیرکل به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) جوان تاریخ ساز عاشورا و روز جوان را به تمامی جوانان تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی  

دوران جوانی مرحله تکامل قدرت و توان جسمی است و گرایش به بالندگی و نوآوری در نسل جوان، بیش از اقشار دیگر است، جوانان قلب‌هایی پاک و افکاری دست نخورده دارند و شور و جوشش انقلابی در آنها بیشتر است.

حضرت علی اکبر (ع) اولین شهید عاشورا از بنی هاشمی بود. شجاعت و دلاوری ایشان و رزم آوری و بصیرت دینی و سیاسی او، در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی کرد. امام حسین (ع)، حضرت علی اکبر علیه السلام را عصاره بنی هاشم و شبیه ترین مردم به پیامبر(ص) دانسته، فرمودند: هر وقت دلمان برای رسول الله تنگ می شد، مشتاق زیارت علی اکبر می شدیم و زیارت و ملاقات او بود که دلمان را در فراق پیامبر (ص) تسلی می بخشید. پس اگر کسی شیفته جمال و کمال پیامبر (ص) است، می تواند از رخسار و فضایل علی اکبر هم به پیامبر(ص) برسد.

رسول اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) نیز پیرامون جوانان فرمودند« خداوند عزوجل دوست دار جوانی است که جوانی اش را به اطاعت خدا می‌گذراند».

اینجانب خجسته میلاد شبیه ترین سیرت و صورت به رسول اکرم صلوات الله علیه، حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان را به خانواده بزرگ امداد در سراسر کشور و امدادگران جوان استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امید آن دارم که جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر(ع) به عنوان الگوی ولایت مداری با همت والا و جهادی خود در عرصه خدمت به جامعه هدف این نهاد، نقش آفرینی کنند.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه