English

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه در هفته جوان سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به تدوین برنامه‌های هفته جوان گفت: گرامیداشت هفته جوان از ۱۱ تا ۱۷ اسفند ۱۰۰ ویژه برنامه در این استان اجرا می‌شود.

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه در هفته جوان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، ادهم کرد زابلی در نشست خبری اظهار داشت: در همایش معرفی جوانان برتر هفته آینده 12 جوان برتر در حوزه‌های مختلف معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

 وی افزود: همچنین در این هفته که با شعار "جوان پرچم دار پیشرفت ایران" آغاز خواهد شد ۱۵ کارگاه دانش افزایی در حوزه تشکل‌های مربوط به جوانان در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان غباروبی مزار شهدا، سخنرانی در نماز جمعه، برگزاری رقابت‌های ورزشی و جشنواره‌های گردشگری، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی همایش‌های پیاده‌روی و برگزاری جلسات مشاوره رایگان ازدواج را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته جوان این استان عنوان کرد.

 زابلی افزود: همچنین برگزاری جلسات گفت و شنود با جوانان در برخی شهرستان های سیستان و بلوچستان نظیر زابل و ایرانشهر، پاکسازی طبیعت، تبلیغات محیطی و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار از دیگر برنامه پیش بینی شده هفته جوان در این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه