English

آغاز برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته جوان در قم

معاون فرهنگی و امور جوانان قم از آغاز برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته جوان در قم خبر داد.

آغاز برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته جوان در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن فارسی روزدوشنبه بیان کرد: برنامه "جوان ایرانی، ایران آینده و راهبران گام دوم انقلاب" به همراه غبارروبی گلزار شهدا با حضور جوانان، جشن جوانان و آینده سازان گام دوم انقلاب و محفل انس با قرآن کریم به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه "جوان ایرانی، جهاد تبیین و دستاوردها" برنامه مهم دیگر استان به مناسبت هفته جوان است، ادامه داد: دیدار با مراجع تقلید با حضور جوانان،پخش تولیدات رسانه ای با موضوع گام دوم انقلاب و جهاد تبیین از رسانه های استانی و همایش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: :جوان ایرانی، امید به آینده و نسل ما می‌توانیم" عنوان برنامه‌ دیگری است که امروز همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع)‌ ترتیب خواهد یافت.برگزاری مراسم جشن روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) ویژه جامعه ورزش و جوانان و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب ویژه جامعه ورزش و جوانان استان در این راستا پیش بینی شده‌است.

فارسی، با بیان اینکه "جوان ایرانی، حکمرانی نوین و مشارکت اجتماعی" روز شمار چهارمین روز از هفته جوان نامگذاری شده‌است، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا با حضور جمعی از جوانان و اردوی هویتی ویژه جوانان با مشارکت سمن ها و تشکل های مردم نهاد در این خصوص در نظر گرفته شده‌است.

وی با اشاره به شعار پنجمین روز از هفته جوان با عنوان"جوان ایرانی، خانواده پایدار و زندگی سالم"، اظهار داشت: جشن‌های ویژه دختران، برنامه هایی در خصوص خانواده، زندگی پایدار و سالم و اهداء خون با حضور تعدادی از جوانان ۲۵ اسفندماه برگزار خواهد شد.

فارسی از "جوان ایرانی، مطالبه گری و مسئولیت" شعار دیگر هفته جوان امسال یاد کرد و گفت: درهمین خصوص نشست سمن‌های کارآفرین جوان با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و پاکسازی طبیعت با حضور جوانان قمی نیز روز ۲۶ اسفندماه ترتیب می‌یابد.

وی با اشاره به شعار "جوان ایرانی، هویت، مهدویت" در آخرین روز از هفته جوان امسال، گفت: همزمان با ۲۷ اسفندماه و روز نیمه شعبان برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر مسجد مقدس جمکران با مشارکت سمن های جوان و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع جوان و مهدویت پیش بینی شده‌است.

وی بیان کرد: همزمان با هفته جوان نمایشگاه عفاف و حجاب اداره کل ورزش و جوانان قم در سطح فرهنگسرای جوان و سایر خانه های جوان استان برپا خواهد شد.

هفته جوان از روز یکشنبه ۲۲ اسفند آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی