English

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

قیمت مرغ منجمد در کردستان کاهش یافت

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در راستای حمایت از مصرف کننده با ۱۰ هزار تومان کاهش به ۴۳ هزار تومان رسید.

قیمت مرغ منجمد در کردستان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،مهدی فتحی روز شنبه اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در بازار استان ۵۳ هزار تومان بود که به منظور حمایت از مصرف کننده به ۴۳ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه مرغ منجمد در همه فروشگاه های زنجیره ای و روستابازارهای استان قابل خریداری است، اضافه کرد: امروز ۲۰ تن مرغ منجمد در این فروشگاه ها توزیع شده است و این روند تا متعادل شدن بازار به ویژه در آستانه فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: مرغ های منجمد که در این روزها توزیع می شود داخلی است و بتازگی منجمد شده و از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.

فتحی نیاز روزانه مردم استان به گوشت مرغ را ۱۲۰ تن خواند و یادآور شد: براساس جوجه ریزی انجام شده در ماه های دی و بهمن امسال، کمبودی در تامین گوشت مرغ تا پایان سال نخواهیم داشت لذا مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

۷۰۱ واحد مرغداری فعال در کردستان با ظرفیت بیش از ۱۴.۵ میلیون قطعه در دوره و حدود ۵۸ میلیون قطعه در سال با توان تولید ۱۱۰ هزار تن گوشت مرغ وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه