English

سردار صالحی تاکید کرد؛

خط قرمز پلیس امنیت مردم است

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت مردم خوزستان خط قرمز پلیس است و پلیس با افرادی که بخواهند به امنیت مردم خدشه وارد کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

خط قرمز پلیس امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار سید محمد صالحی روز سه‌شنبه در رزمایش طرح ضربتی مقابله با سرقت که در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان در اهواز برگزار شد ، بیان کرد: یکی از اقدامات اساسی پلیس پاسخگویی به موقع و به هنگام مطالبات مردم است که فرماندهی انتظامی خوزستان "طرح ضربتی مقابله با سرقت" را در سطح کلانشهر اهواز با استفاده از توان واحدهای عملیاتی با محوریت پلیس آگاهی از امروز آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای، امنیت و آرامش خوبی را در سطح کلانشهر اهواز ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به طرح نوروزی پلیس در خوزستان افزود: امنیت مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور ، همه ساله در دستور کار این فرماندهی بوده و با بهره گیری از امکانات و توان خود در طول ایام نوروز به دنبال ایجاد امنیت در استان هستیم.

سردار صالحی بیان کرد: خوزستان همه ساله میزبان کاروان‌های راهیان نور است که امنیت این مسافران از مبادی ورودی به استان تا محل یادمان‌ها را در حوزه انتظامی و عملیاتی تامین خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، رزمایش "طرح ضربتی مقابله با سرقت" با حضور یگان‌های موتوری نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان آغاز شد که به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه