English

سی ‎وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی :

تیم میلیونی مریوان در برابر تیم‌های میلیاردی کشور

راه‌یاب ملل مریوان پرونده سی و ششمین دور مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان را در حالی برای خود بست که با صرف هزینه میلیونی توانست ۱۱ برد را در کارنامه خود ثبت کند و در لیگ برتر ماندگار شود.

تیم میلیونی مریوان در برابر تیم‌های میلیاردی کشور

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سی ‎وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز و ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز شد.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه دادند و حالا با تعیین تکلیف تیم‌های مرحله پلی آف، هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف شدند.

مراحل پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان رسید و علاوه بر این‌که هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود کردند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد و راه‌یاب ملل مریوان توانست به سلامت از این مرز عبور کند و در رده دهم جدول بایستد.

در مرحله دوم پلی‌آف تیم‌های برنده مرحله نخست در سه دیدار به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های پیروز ۲ مسابقه، به جمع چهار تیم برتر صعود و در نهایت فینال این رقابت‌ها در یک دیدار برگزار می‌شود.

اما دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود تا ۲ تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی به عنوان سوم مشترک اکتفا کنند.

راه‌یاب ملل مریوان دیروز در ورزشگاه زاگرس این شهر آخرین گام این فصلش را با پیروزی برداشت تا تنها بتواند به حفظ سهمیه خود در لیگ برتر وفادار بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه