English

رییس پلیس راه قم:

تردد در محورهای کوهستانی قم با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم گفت: بارش برف در همه محورهای اصلی و فرعی استان گزارش شده و تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

تردد در محورهای کوهستانی قم با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ مختار پناهی رییس پلیس راه قم خبر داد: در آزادراه‌های تهران- قم، قم- اراک و قم - کاشان شاهد بارش برف هستیم و رانندگان باید احتیاط کافی هنگام تردد در این مسیرها داشته باشند.

وی اضافه کرد: در محورهای کهک، دستجرد، جاده قدیم ساوه- سلفچگان و محدوده نعلبندان در آزاد راه قم- تهران به دلیل لغزندگی جاده‌ها استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.

وی از رانندگان درخواست کرد: از سفرهای غیرضروی پرهیز و سرعت مطمئنه را رعایت کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

پناهی خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود نیست و تردد در همه محورها روان گزارش شده است.

تمامی راه‌های استان باز است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم نیز با اشاره به باز بودن تمام محورهای استان، گفت: از سحرگاه که امروز بارش‌ها غالبا به‌صورت برف شروع شده، عوامل مستقر در راهدارخانه‌ها به اجرای عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی اقدام نموده‌اند.

عباس شکوری افزود: بیشترین میزان بارش‌ها در محورهای کوهستانی شهرستان کهک، بخش‌های سلفچگان، خلجستان و قاهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۸۰ نفر عوامل راهدار ضمن بهره‌مندی از ۶۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به اجرای عملیات راهداری زمستانی مشغول هستند.

وی گفت: هشت راهدارخانه در طول راه‌های استان تجهیز و آماده ارائه خدمات در صورت وقوع حوادث ناگهانی ناشی از بارش‌ها می‌باشد.

شکوری خاطرنشان کرد: همشهریانی که قصد مسافرت دارند پیش از حرکت، ضمن تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، از وضعیت محورها و شرایط جوی حاکم بر راه‌ها اطلاع حاصل نمایند.

وی به ذخیره مقادیر مکفی مخلوط ماسه و نمک در راهدارخانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: تعداد چشمگیری کیسه‌های مخلوط ماسه و نمک در سطح محورهای استان قرار گرفته تا در صورت لزوم، مورد استفاده قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه