English

قدردانی مسوولان دزفول از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه، نماینده، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز یکشنبه در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کردند.

قدردانی مسوولان دزفول از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول و بهروز حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در پیامی مشترک عنوان کردند: خداوند را شاکریم که در چهل و چهارمین بهار انقلاب و به پاس احترام به امام شهیدان و شهدای گرانقدر، مردم با بصریت، زمان شناس و آگاه دزفول همیشه قهرمان با حضور وحدت آفرین خود، حماسه‌ای از جنس عزم و اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند.

در این پیام آمده است: بی‌شک حضور پر شور و حماسی مردم انقلابی دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در دیگر عرصه‌ها نشان از درک بالای سیاسی و شعور انقلابی است؛ مردم دزفول به زیبایی و در عمل نشان دادند که به عهد خود با ولایت پایبند هستند و توطئه‌های شوم دشمنان را بار دیگر نقش بر آب کردند.

این پیام می‌افزاید: امروز مردمان دیار مقاومت و پایداری، همانند سراسر ایران اسلامی عزیزمان با حضور در راهپیمایی وفاداری و ارادت خود را نسبت به آرمان‌های امام راحل(ره)، خون پاک شهدا، مقام معظم رهبری، ولایت و انقلاب به تصویر کشیدند؛ مشت گره خورده، همصدایی و همدلی شکوهمند امروز ملت ایران بویژه مردم غیور و شهید پرور دزفول دژی استوار و محکم برابر دشمنان اسلام و انقلاب بود.

مسوولان شهرستان دزفول از حضور دشمن‌ شکن اقشار مختلف مردم ولایتمدار، تمامی مسئولان، عوامل اجرایی و دست‌ اندرکاران امر برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر شهرستان اعم از ادارات ، نهادها، ارگان‌های نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسـانه‌، رادیو دزفول، سیمای خوزستان، بسیج، گروه‌های جهادی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، طلاب، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، بازاریان، مساجد، هیهات مذهبی، هنرمندان و ورزشکاران قدردانی کردند.

آنها همچنین با اشاره به نقش اساسی و حضور به جای نوجوانان، جوانان دهه هشتادی و نودی و همچنین حضور به موقع دختران و بانوان پایتخت مقاومت و پایداری عنوان کردند: امیدواریم تحت پیشوایی رهبر معظم انقلاب تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) قرار گیرید.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه روز گذشته(شنبه) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار دزفول پایتخت مقاومت ایران از مقابل آستان متبرک سبزقبا تا گلزار شهدای شهید آباد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه