English

امام جمعه دزفول تاکید کرد:

هرگز اجازه نمی دهیم دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد

امام جمعه دزفول با بیان اینکه هرگز اجازه نمی دهیم دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد، گفت: امروز مردم دزفول با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهند که بار دیگر محاسبه دشمن غلط از آب در می‌آید.

هرگز اجازه نمی دهیم دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام قاضی دزفولی روز شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مقابل آستان متبرک سبزقبا افزود: ۴۴ سال تلاش صهیونیست‌ها برای متوقف کردن پیشرفت ایران اسلامی نتیجه نداده است.

وی ادامه داد: جان بولتون معاون وقت رییس جمهور آمریکا گفته بود ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نخواهد دید ولی امروز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب را با اقتدار جشن می‌گیریم.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: امروز ملت ایران از زن و کودک تا پیرو جوان به راهپیمایی آمده اند تا این پیام را بدهند که اگرچه از مشکلات اقتصادی گلایه داریم ولی هرگز دست از انقلاب و آرمان های انقلاب بر نمی‌داریم.

امام جمعه دزفول گفت: نهال نوپای انقلاب اسلامی، امروز به درختی تنومند تبدیل شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند.

امام جمعه دزفول با اشاره به دستاوردهای نظام گفت: آمریکایی‌ها مزورانه و مکارانه پیغام درخواست مذاکرات می‌دهند ولی از سوی دیگر دشمنی خود را با ملت ایران به حد نهایت رسانده‌اند.

وی افزود: با توجه به تحریم‌ها روزی سیم خاردار هم به ما نمی‌دانند ولی امروز ابرقدرت‌ها برای خرید تسلیحات جنگی ما صف کشیده‌اند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار کرد: مسوولان و کارگزاران نظام بدانند ملت نجیب ایران شایسته خدمت هستند لذا هرچه در توان دارند باید در طبق اخلاص قرار دهند.

وی افزود: حضرت آقا در مورد وحدت و اتحاد ملی تاکید کردند لذا نباید اجازه دهیم دشمن به هدف خود یعنی دوقطبی‌سازی در جامعه برسد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه هرچه در توان داریم امروز بر سر دشمن فریاد می زنیم، گفت: اتحاد و انسجام مهترین نیاز کشور است از سوی دیگر ذلت نتیجه تفرقه و جدایی است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم دزفول از آستان متبرک سبزقبا تا گلزار شهدای شهید آباد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه