English

امام جمعه دزفول:

دشمنان برنامه کاملی داشتند ولی محاسبه آنها اشتباه بود

امام جمعه دزفول با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی در اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان برنامه کاملی داشتند ولی محاسبه آنها اشتباه بود.

دشمنان برنامه کاملی داشتند ولی محاسبه آنها اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به فرمایشات حضرت آقا در دیدار با مداحان افزود: حضرت آقا به مهندسی خوب دشمن در اغتشاشات اخیر آفرین گفتند و فرمودند دشمنان توطئه‌های فراوانی علیه ایران به کار بردند ولی محاسبه آنها اشتباه بود.

وی با اشاره به تمرکز دشمن بر مساله حجاب در اغتشاشات ادامه داد: ملت ایران اگرچه نسبت به مسائل اقتصادی گلایه داشتند ولی به دلیل تدین با برنامه دشمن که برپایه حجاب بود، همراهی نکردند.

امام جمعه دزفول امید و وحدت را بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب قوام هر جامعه دانست و بیان کرد: حفظ کشور و پیروی از رهبری از اصول وحدت است ضمن اینکه نباید اختلاف افکنی و مردم را ناامید کنیم.

قدردانی از برخورد قاطع قوه قضاییه با اغتشاشگران و خائنان

حجت الاسلام قاضی دزفولی با قدردانی از قوه قضاییه به خاطر برخورد با اغتشاشگران و خائنان گفت: علیرضا اکبری نیز یک جاسوس خائن بود که با مسوولیتی بزرگ در بدنه کشور برای دشمن جاسوسی می‌کرد.

وی افزود: همین امروز حکم اعدام این ملعون اجرا شده که امیدواریم همچنان قاطعیت قوه قضاییه تداوم یابد و از جوسازی‌ها هراسی نداشته باشد.

امام جمعه دزفول بیان کرد: خون بسیاری از دانشمندان ایران به گردن این جاسوس بود و باید اعدام می‌شد.

انتقادها نباید باعث ایجاد دوقطبی و بازی در زمین دشمن باشد

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر خودداری از دامن زدن به اختلافات قومیتی اظهار کرد: باید ببینیم مصاحبه، بیانیه و انتقاد ما چه نتیجه ای در جامعه دارد؛ اگر این اقدامات باعث دوقطبی در جامعه شد یعنی در زمین دشمن بازی کرده‌ایم.

وی نقد مودبانه را سازنده دانست و افزود: متاسفانه برخی با طرح مطالبات غیرمنطقی، عده‌ای را علیه دیگران تحریک می‌کنند.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: پیگیری موضوعات باید از طریق مجاری قانونی کشور انجام شود.

وی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه امام جمعه موقت دزفول به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: این عالم صاحب فکر است و نشریات و کتب زیادی بنظیر منظومه فکری حضرت امام(ره) را نوشته و انسانی تعهد ودلسوزی است.

خودآگاهی حضرت امام(ره) طاغوت و استکبار را از ایران بیرون کرد

امام جمعه دزفول با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر و ولادت امام خمینی(ره) گفت: خودآگاهی تاریخی امام خمینی (ره) باعث شد ملت ایران مقابل طاغوت و سلطه استکبار قیام و آنها را از ایران اسلامی بیرون کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در زمان طاغوت ده‌ها هزار مستشار در ایران داشتند و علاوه بر دریافت حقوق بالا، از ایرانیان حق توحش می‌گرفتند که حضرت امام(ره) همه اینها را جمع کرد.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به حوادث تاریخی دی ماه و اثرگذاری آنها در کشور بیان کرد: ۲۶ دی سالروز فرار شاه خائن از ایران بود که این واقعه باید برای افرادی که به شیطان بزرگ دل می‌بندند عبرا باشد.

وی ادامه داد: بعد از فرار شاه از ایران، آمریکا هم به او راه نداد و درنهایت این شاه خائن در گوشه‌ای با ذلت و خاری از دنیا رفت.

امام جمعه دزفول ۲۷ دی ماه را یادآور چهارشنبه سیاهی دانست که گاردی‌های رژیم طاغوت برای مردم ایران رقم زدند.

وی افزود: مردم دزفول در چهار راه سی متری و میدان امام به ارتشی‌ها دادند که این موضوع باعث خشم شاه پرستان شد و با تانک‌ها به دزفول آمدند و به مردم حمله کردند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد: طاغوتیان منزل آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول را با تانک‌ها محاصره و به سمت منزل او تیراندازی کردند.

وی افزود: مرحوم آیت الله قاضی خانه را ترک نمی‌کرد که با اصرار ایشان را از پشت بام‌ منزل به کوچه پشتی رساندیم و مدتی در منزل اقوام برای امنیت به سر بردند.

امام جمعه دزفول سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش را نیز گرامیداشت و گفت: فداییان اسلام با قیام و ایثارگری خود باعث شدند رژیم طاغوت رسوا شود و مردم برای مبارزه بیشتر آماده شدند.

وی افزود: شهید سبحانی، شهید دانش و شهید عزیز صفری از شهدای دزفول حق بزرگی بر گردن ما دارند که برای آنها ۲ کتاب نوشته شده است.

مردم، مسوولان و روحانیت در زمینه حجاب احساس وظیفه کنند

امام جمعه دزفول با قدردانی از تشکیل جلسه شورای تامین درخصوص بی‌حجابی گفت: مسوولان در این نشست راهکار ارائه دادند و با بررسی قوانین و مقررات قرار شد هر اقدامی علیه بی‌حجابی در چارچوب قانون انجام شود.

وی با بیان اینکه بنده براساس مستندات قانونی سخن می‌گویم، افزود: باید راهکارهای درست و دقیق برای مقابله با بی حجابی در نظر گرفته و از ظرفیت مردم متدین و حمایت نیروی انتظامی و بسیج استفاده شود.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: خواهران اخیرا به فروشگاه‌ها رفتند و افراد بدحجاب را امر به معروف و نهی از منکر کردند که اقدام خوبی بود ضمن اینکه مدیران فروشگاه‌ها نیز در این زمینه وظیفه دارند و باید با افراد خاطی برخورد کنند.

وی ادامه داد: مملکت ما مملکت شهدا است از این رو اگر کسی می‌خواهد بدون حجاب باشد باید به کشور دیگری برود.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه مردم، مسوولان و روحانیت باید در زمینه حجاب احساس وظیفه کنند، گفت: کسی آیه یاس نخواند؛ دشمن خوابها دیده بود برای ما ولی نتوانست چون مردم‌ با آنها همراهی نکردند.

وی با بیان اینکه در پیچ تاریخی بزرگی قرار داریم، افزود: اکنون نیز باید با صبر، ایستادگی ومقاومت این مرحله را پشت سر بگذاریم.

 

اعلام انزجار مردم دزفول از هتاکی نشریه فرانسوی به مقدسات

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به سرکوب معترضان فرانسه بیان کرد: یکی از نشریات این کشور به طور مستمر به مقدسات ما توهین می‌کند حال آنکه کوچکترین اقدامی علیه برخی افراد سیاسی فرانسه با بخورد جدی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: پرونده غربی‌ها مملو از سیاهی، تباهی و فساد است ولی ادعای حقوق بشر دارند و در امور داخلی دیگر کشورها دخالت می‌کنند.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: امروز مردم دزفول بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی و نسبت به توهین نشریه فرانسوی اعلام انزجار می‌کنند.

نمازگزاران جمعه دزفول بعد از اقامه نماز در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی از محل مصلای امام علی(ع) تا مسجد حضرت زینب(س) راهپیمایی کردند.

نشریه شارلی ابدو که چندی پیش با وقاحت به ساحت پیامبر مهربانی (ص) توهین کرد و قلب میلیون‌ها انسان آزاده را به درد آورد، بار دیگر به بهانه آزادی بیان باور میلیون‌ها انسان را به سخره و توهین گرفت و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را هدف کینه ضد اسلامی خود قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه