English

امام جمعه دزفول:

مسئولان با تداوم خدمت جهادی مشکلات مردم را به حداقل برسانند

امام جمعه دزفول گفت: حل مسائل اقتصادی در گرو همکاری همه جانبه و خدمت جهادی مسوولان است که با تداوم این روند مشکلات مردم نیز کاهش می یابد.

مسئولان با تداوم خدمت جهادی مشکلات مردم را به حداقل برسانند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: باید از زیرساخت و امکانات موجود برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور استفاده کرد و مسوولان بخش های مختلف نیز آستانه صبر خود را برابر مطالبات به حق مردم بالا ببرند و راهکار ارائه دهند.

وی با تاکید بر اقدام انقلابی و جهادی مسوولان تصریح کرد: همچنین نباید برای مالیات به کاسبانی که وضعیت اقتصادی و کسب و کار ضعیف تری دارند فشار آورد.

امام جمعه دزفول از سعه صدر و همراهی مردم در شرایط اقتصادی مختلف، تحمل تحریم و برخی گرانی ها نیز قدردانی کرد و گفت: مسوولان باید به مردم خدمت کنند چراکه در نظام جمهوری اسلامی، مسوولان خدمت گذار مردم هستند. 

حجت الاسلام قاضی دزفولی در فراز دیگری از خطبه های امروز از دستگیری سارقان بانک ملی توسط نیروی انتظامی تقدیر کرد و افزود: ایجاد امنیت یکی از ضروریات و خواسته های مهم مردم است بنابراین از قوه قضاییه و دادگستری درخواست می شود با سارقان مسلح که موجبات ناامنی را فراهم می کنند به شدت برخورد کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته، صرفه جویی در مصرف آب و برق را یک موضوع کلیدی و مهم دانست و بیان کرد: اسراف و زیاده روی غیرعقلایی در فرهنگ قرآنی منع شده است و هیچ کشوری نمی تواند بدون آب سالم ثبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خود را حفظ کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار داشت: ایران در منطقه خشک و نیمه خشک واقع شده است که باتوجه به این موضوع، مصرف آب باید مدیریت شود تا زمینه تهدیدهای اجتماعی برای کشور و تنش در برخی مناطق نشود.

وی با تاکید بر الگوسازی در خصوص مصرف بهینه برای کودکان گفت: استفاده غیربهینه آب بر تولید غلات مهمی مانند گندم و جو تاثیر می گذارد که باید برای این موضوع چاره اندیشی شود تا بهترین الگوی مصرف تعریف و اجرایی گردد.

خطیب جمعه دزفول، همچنین ۲۷ خردادماه سالروز تاسیس جهاد سازندگی توسط امام راحل را گرامیداشت و افزود: این نهاد اول انقلاب توانست تحولات زیادی ایجاد کند که اگر با یک نهاد دولتی ادغام نمی شد بهتر بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ جهادی در جامعه به ۳۱ خردادماه سالروز شهادت مصطفی چمران اشاره کرد و افزود: شهید چمران جنگجوی پرهیزگار و معلم متعهدی بود که شهادت این شخصیت والا، انسان ساز بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه اضمحلال و نابودی رژیم جنایت پیشه اسرائیل نزدیک است تصریح کرد: در شرایط کنونی بهترین حالت برای عراق این است که مجلس با ترکیب فعلی تشکیل و نخست وزیر انتخاب شود چراکه قصد دارند در این کشور بن بست سیاسی ایجاد کنند.

امام جمعه دزفول به سفر رییس جمهور ونزوئلا به ایران و ساخت کشتی ایرانی به سفارش این کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این اتفاق نشانه قوت ایران است که به ثبات مسائل اقتصادی داخلی نیز منجر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی