English

حجت الاسلام بیگدلی عنوان کرد:

دولت با اخلاگران اقتصادی برخورد قاطع کند

امام جمعه موقت دزفول گفت: دولت سیزدهم با همکاری قوه قضاییه برخورد قاطعی با اخلالگران اقتصادی داشته باشد و برنامه های خود در حوزه اقتصاد را به مردم اطلاع رسانی کند.

دولت با اخلاگران اقتصادی برخورد قاطع کند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری،  افرادی که بخواهند در خصوص کلیت  نظام صحبت کنند نباید بحثشان فقط اقتصاد باشد زیرا اقتصاد یکی از  شاخصه های نظام  است و امنیت، پیشرفت های علمی، استفاده از تحریم برای نوآوری نیز باید مدنظر قرار گیرد تا قضاوت به درستی  انجام شود. 
وی با بیان اینکه شاخص های مربوط به دیپلماسی موفق نیز باید هنگام قضاوت مورد توجه قرار گیرد گفت: البته دولت نقشی اساسی در وضعیت اقتصادی و حل مشکلات دارد که  برخی دولت ها مشکلات را حل و برخی دولت ها خودشان  مشکل ساز بودند .
امام جمعه موقت دزفول اظهارداشت: دولت سیزدهم از ۱۳ شهریور ماه سال گذشته از مجلس رای اعتماد گرفت و در حدود هشت ماهی که مسوولیت را به دست گرفته با 
۱۵۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه مواجه شد که موظف است آن را تامین کند .
حجت الاسلام بیگدلی افزود: بازپرداخت سود اوراق بانکی به مبلغ ۵۴ هزار میلیارد تومان، نقدینگی چهار هزار میلیارد تومانی، هزینه کردن تمام ارز اختصاص یافته به طوری که ارزی باقی نمانده بود تا دولت برای تامین معیشت هزینه کند از دیگر مواردی است که دولت سیزدهم با آنها مواجه شده از طرفی هزینه های سنگین مربوط به کرونا نیز پیش روی دولت سیزدهم بود .
وی  بازگرداندن بدهی های زیاد به دولت و  دستگیری‌ اختلاسگران  را  از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در مدت خدمت  اعلام کرد  و گفت: رئیس دولت باید با همکاری مجلس  باتوجه به فشار مضاعفی که به ویژه بر اقشار ضعیف جامعه وارد شده  برای مبارزه با  گرانی افسار گسیخته ورود کند و  دست  سودجویان،  دلالان و نفوذی های اقتصادی را با اقدام  جهادی و همکاری قوه قضائیه  کوتاه کنند .
بیگدلی بر ضرورت برخورد قاطع دولت با اخلالگران اقتصادی با همکاری قوه قضاییه  تاکید کرد و گفت: ضعف دولت عدم حضور شایسته تیم قوی رسانه ای است،  دولت به خوبی جامعه را رصد نمی کند که ضعف زیادی از نظر کمی و کیفی است، برنامه هایی که دولت  برای مبارزه با  غده های سرطانی اقتصادی دارد باید  اطلاعرسانی شود  که دولت باید هرچه سریعتر این ضعف را برطرف کند. 
امام جمعه موقت دزفول در فراز دیگری از خطبه های امروز به سالروز استقبال از مسلم بن عقیل از سوی مردم کوفه  اشاره کرد و افزود: مردم کوفه با وجود استقبالی که از مسلم کردند مردود شدند و در دوران امام زمانشان نتوانستند سربلند باشند .
وی در بخش دیگری از خطبه ها روز بیماری های خاص و صعب العلاج را نیز گرامیداشت و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری،  بیمار باید فقط درد بیماری را تحمل کند و نباید درد دارو، درمان و هزینه داشته باشد.
وی با بیان اینکه پس از انقلاب پیشرفت های زیادی از  نظر سخت افزاری، نرم افزاری و کادر بهداشتی درمانی در کشور صورت گرفته و در رتبه های عالی  بین سایر  کشورها قرار داریم گفت: دزفول در  عرصه ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی و تامین امکانات و تجهیزات  با وجود انجمن های مختلف از جمله مجمع خیرین سلامت و انجمن حمایت از بیماران سرطانی پیشتاز است.
وی همچنین آزادسازی هویزه از مزدوران رژیم بعث عراق را نیز گرامیداشت و اظهارامیدواری کرد با نابودی  رژیم صهیونیستی فلسطین آزاد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه