English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

خدمت به مردم افتخار مسئولان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خدمت به مردم بزرگترین افتخار برای مسئولان است، ایجاد بسترهای لازم در راستای تسهیل خدمات‌رسانی اقدام ارزشمند است.

خدمت به مردم افتخار مسئولان است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام پورذهبی، امروز سه شنبه در مراسم افتتاح دفتر جدید امام جمعه سنندج، اظهار کرد: خدمت به مردم افتخار برای مسئولان بوده و ایجاد بسترهای لازم در راستای تسهیل خدمات رسانی اقدام ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد ظرفیتی به عنوان دفتر امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری از نیازها و مطالباتی بود که بعد از سال‌ها با پیگیری استانداری و همت شهرداری سنندج عملیاتی شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ابراز امیدواری کرد، این مکان بستری برای خدمات شایسته‌تر به مردم مرکز استان و مراجعه کنندگان دیگر شهرهای استان به ماموستا رستمی به عنوان ملجاء باشد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: این مجموعه با همت شهردار و مجموعه شهرداری و پیگیری معاون استاندار آماده شده و امروز همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: وجود ماموستا رستمی همیشه مایه خیر و برکت بوده و امیدواریم این برکات در این مجموعه استمرار داشته باشد.

استاندار کردستان افزود: امیدواریم خدا به همه توفیق دهد از فرصتی که نظام برای ما فراهم کرده در راستای خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم بهره بیش از پیش بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه