English

با اجرای طرح ذوالفقار ۵ صورت گرفت؛

جمع آوری و دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر و سارق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از جمع آوری و دستگیری 34 معتاد متجاهر، خرده فروش و سارق در اجرای مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار و پاک سازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

جمع آوری و دستگیری 34 معتاد متجاهر و سارق در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ دستگیری بیان داشت: مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک ها، جمع آوری معتادان متجاهر و در پارکها و نقاط آلوده سطح شاهین شهر و همچنین محلات جرم خیر اجرا شد.

وی افزود: دستگیری 2سارق و 4 خرده فروش مواد مخدر، کشف 600 گرم انواع مواد مخدر، و جمع آوری 28 معتاد متجاهر و انتقال آن ها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت گفت: شهروندان محترم می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه