English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛

دستگیری سارق منازل در حال ساخت شاهین شهر / کشف ۱۸ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق سابقه دار اموال منازل در حال ساخت مرکز این شهرستان با 18 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

دستگیری سارق منازل در حال ساخت شاهین شهر / کشف 18 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و مصالح از منازل در حال ساخت سطح شاهین شهر و شکایت مالباختگان به پلیس، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: در این ارتباط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، عامل اصلی این سرقت ها را که از سارقان سابقه دار شهرستان بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از 500 میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به 18 فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت و اماکن خصوصی در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد به مالکان ساختمان های در حال ساخت توصیه کرد ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، از قرار دادن اموال با ارزش داخل ساختمان های نیمه ساز و فاقد نگهبان خودداری و حتما نسبت به گماردن نگهبانی مطمئن در محل اقدام کرده و در صورت مشاهده افراد و خودرو های مشکوک اطراف این ساختمان ها سریعا مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه