English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل در اصهان / کشف ۲۰ میلیارد اموال مسروقه

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و کشف 20 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه آنها درکلانشهر اصفهان خبر داد.

دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل در اصهان / کشف 20 میلیارد اموال مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهر اصفهان، کارآگاهان آگاهی پس از انجام اقداماتی تخصصی 2 سارق در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف 20 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنها ادامه داد: این سارقان به 10 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان طی یک فقره سرقت از منزل شهروندی اصفهانی 6 میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند، اظهار داشت: اموال مسروقه کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از تحویل متهمان این پرونده به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: رعایت توصیه های انتظامی و از بین بردن فرصت های ارتکاب انواع جرایم زمینه وقوع جرایم را کاهش می دهد که از عموم مردم تقاضا می شود به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه کنند و زمینه وقوع انواع جرایم را از بین ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه