English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند سارقان منزل در اصفهان / اعتراف به ۳۱ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل در عملیات کارآگاهان پلیس و اعتراف متهمین به 31 فقره سرقت در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند سارقان منزل در اصفهان / اعتراف به 31 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه شرق شهر اصفهان اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشار به رد یابی ویژه مجرمان و شناسایی محل های تردد آنها افزود:2 نفر از این باند طی یک عملیات ویژه در استان تهران و یک نفر دیگر از آنها در استان همجوار دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات ویژه و علمی صورت گرفته به 31 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اگر تو خونه بیشتر از پنجاه میلیون طلا، سکه، ارز و دیگر اموال ارزشمند قابل حمل دارید و مجردی یا حتی با خانواده زندگی میکنید و نگران ضربه روحی ناشی از ورود سارقین خشن که حتی در حضور صاحبخانه هم وارد میشوند هستید، حتما قفل ضد دیلـم نصب کنید، حتی روی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند چون:

    ۱- سارقین فقط قفلهای درب و حفاظ را باز یا تخریب میکنند و جنس درب براشون مهم نیست.

    ۲- حتی اگر درب فقط یک قفل داشته باشه، باید قفل ضد دیلـم باشه که به هیچ روشی، حتی توسط کلید ساز، قابل باز یا تخریب شدن از طریق شاه کلید، پیچگوشتی، انبر قفلی یا دیلم نباشه.

    ۳- مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نصب کنید که امکان تخریب از جای جوش و اتصالات با انبر قفلی و دیلم وجود نداشته باشه.

    ۴- سارقینی هم هستند که تحت عنوان مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک و ... خودتون درو براشون باز میکنید که در این مورد خاص، یک گاوصندوق ضد دیلم بخرید که حتما مجهز به قفل ضد زورگیری باشه تا نه بتونن اموال داخل گاوصندوق را سرقت کنند و نه خودتونو اذیت کنند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی