English

ورود مهمانان هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر ابوموسی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ورود مهمانان جشنواره به بندرعباس جهت شرکت در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در ابوموسی خبر داد.

ورود مهمانان هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر ابوموسی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این باره اظهارداشت: اولین گروه از مهمانان خارجی دعوت شده به جشنواره بین المللی شعر فجر در بدو ورود به استان هرمزگان مورد استقبال مسئولان و خبرنگاران قرار گرفتند.

جهانگیری به شاعران خارجی در جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: این شاعران از کشورهای سوریه، تاجیکستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، هند، ازبکستان و افغانستان می باشند که در این جشنواره حضور یافتند.

وی افزود: حسن بعیتی(سوریه)، عسگر حکیم اف، مرحمت عالم اوا، شاه منصور و شاه میرزا (تاجیکستان)، سیدسکندر حسینی، محمدکاظم کاظمی (افغانستان)، زامیق محموداف (جمهوری آذربایجان)، سید نقی عباس کیفی (هند) ،جعفر محمد (ازبکستان)، احمد شهریار، سید احمد حسین حسینی و علی کمیل قزلباش (پاکستان) از جمله مدعوین خارجی این دوره از جشنواره می باشند.

گفتنی است هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در ایام دهه مبارک فجر با حضور هنرمندان و شاعران سراسر کشور و شاعران دیگر کشورها در شهرستان ابوموسی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه