English

رییس کل دادگستری استان قزوین:

در شرایط تحریم اقتصادی حمایت از تولید باید افزایش یابد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری و غرب، تولیدکنندگان در معرض آسیب های جدی اقتصادی قرار دارند، به همین منظور باید اقدامات حمایتی از سوی مدیران و مسئولان استان از تولیدکنندگان افزایش یابد.

در شرایط تحریم اقتصادی حمایت از تولید باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین ، در آیین افتتاح طرح های دادسرای مرکز استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست معظم قوه قضاییه و همچنین سیاست های قوه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال؛ دستگاه قضایی به طرق مختلف و در راستای گره گشایی و مانع زدایی از حوزه صنعت و تولید، از صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت می کند.

وی افزود: در همین راستا تکریم و حفظ شان و جایگاه تولیدکنندگان که نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشند، مورد توجه دستگاه قضایی استان است و به همین خاطر و با ابتکار دادستان قزوین سامانه ارتباط تصویری دادستانی با تولیدکنندگان و شهروندان راه اندازی شد و از این پس تولیدکنندگان روزهای سه شنبه هر هفته می توانند به صورت تصویری و در محل کار خود با دادستان دیدار و مسائل و مشکلات خود را بیان نمایند.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری و غرب، تولیدکنندگان در معرض آسیب های جدی اقتصادی قرار دارند، به همین منظور باید اقدامات حمایتی از سوی مدیران و مسئولان استان از تولیدکنندگان افزایش یابد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: سایر مدیران و دستگاه ها نیز باید از ابتکار دادستان قزوین استفاده نموده و ملاقات عمومی خود را به صورت مجازی نیز برگزار کند، تا ضمن کاهش هزینه ها و تردد مردم، رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم تسریع یابد.

همچنین در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری استان قزوین و دادستان مرکز، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، فرمانده فراجا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار قزوین  و جمعی از مسوولان قضایی و انتظامی و دستگاه های اجرایی در سالن شهدای مدافع حرم دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، دفتر اعتذار و شعبه اجرای احکام حل اختلاف و میهمانسرا به بهره‌ برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه