English

یعقوبعلی نظری:

تحریم اقتصادی دشمن، اعلام جنگ اقتصادی است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: من اعتقاد دارم وقتی ظرفیت وجود دارد جای هیچ نگرانی نیست و ظرفیت همت‌ها را متحول می‌سازد و اهداف بلند است که انسان را به اجرا وا می دارد.

تحریم اقتصادی دشمن، اعلام جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است؛ تحریم اقتصادی دشمن اقدامات برنامه ریزی شده‌ای است که سالهاست مناسبات اقتصادی دولت ما را دچار خلل کرده است و بر همین اساس شهید چمران می‌گوید: وقتی طبل جنگ به صدا در می‌آید فرق مرد و نامرد مشخص می‌شود.

نظری این سخنان را در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن و معرفی واحد‌های تولیدی نمونه سال ۱۴۰۰ در مشهد که با حضور وزیر صمت برگزار شده بود بیان کرد و ادامه داد: من اعتقاد دارم وقتی ظرفیت وجود دارد جای هیچ نگرانی نیست و ظرفیت همت‌ها را متحول می‌سازد و اهداف بلند است که انسان را به اجرا وا می دارد.

استاندار خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: انسان در حرکت‌های سخت ساخته می‌شود؛ آیا از اول تشکیل نظام مقدس و شروع نهضت امام شرایط عادی بود؟ حرکت در مسیر حق سخت است.

وی در ادامه تصریح کرد: در هر حوزه‌ای چه اقتصاد و چه سیاست، این اتحاد مردم ایران است که گذر از سختی‌ها را آسان میکند و امید شرط موفقیت است و نا امیدی در اوج قدرت مادی ما را به زمین خواهد زد درست مانند چیزی که امروز آمریکا دارد.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: در کشور ما سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری وجود دارد که با اتکا به این سرمایه‌ها مشکلات اقتصادی را برطرف خواهیم کرد و میدان‌ها قابل تفکیک نیستند؛ عرصه اقتصاد از سیاست جدا نمی‌شوند.

نظری در خاتمه خاطرنشان شد و گفت: امروز در ایران، ۵۰ معدن از ۹۵۰ معدن راکد است. امیدارم با کنار گذاشتن همیت‌های فردی بتوانیم اهداف بلند را تربیت کنیم و از سد مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه