English

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس؛

شاهد تلاش سازمان یافته برای ناراضی کردن مردم هستیم

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به افزایش قیمت انواع کالاها و محصولات گفت: متاسفانه شاهد تلاش سازمان یافته برای ناراضی کردن مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر در کشور هستیم.

شاهد تلاش سازمان یافته برای ناراضی کردن مردم هستیم

علی محمد شاعری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: امروز بسیاری از کارشناسان اقتصادی از تحلیل وضعیت بازار کشور سردرگم شده اند. چرا که وقتی اطلاعات و مستندات را کنار هم قرار می دهند، نمی توانند این اطلاعات را با شرایط موجود در بازار مطابقت دهند.

وی افزود: به عنوان نمونه 90 درصد نیاز کشور به گوشت قرمز در داخل تامین می شود. 10 درصد نیز که معادل حدود 100 هزار تن می شود را هر سال از خارج وارد می کنیم.

نماینده بهشهر در مجلس تصریح کرد: امسال به دلایل مختلف میزان تولید گوشت قرمز در کشور افزایش یافته است. در مقابل به جای 100 هزار تن، تا این لحظه بیش از 130 هزار تن گوشت قرمز وارد کرده ایم. حال این پرسش مطرح می شود که چگونه با افزایش تولید و افزایش واردات، باید قیمت گوشت بیش از دو برابر شود؟

شاعری گفت: در محصولات دیگر نیز همین وضعیت را شاهد هستیم. یک نفر نیست که توضیح دهد چرا ناگهان باید قیمت قند و شکر در کشور دو برابر شود.

وی با اشاره به عدم حضور مسوولان مربوطه در جلسات مختلف که با هدف بررسی وضعیت بازار و کنترل قیمت ها تشکیل می شود، گفت: در شرایطی که همه باید برای جنگ اقتصادی وارد میدان شوند، ناگهان می بینیم که برخی از وزرا و وزارتخانه ها و معاونان وزرا و مسوولان دستگاه های اقتصادی در جلسات شرکت نمی کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: به نظر می رسد عده ای برای پیگیری برخی از برنامه های سیاسی از جمله برجام و مذاکره با این کشور و آن کشور، آب به آسیاب دشمن برای افزایش مشکلات اقتصادی مردم می ریزند.

شاعری ادامه داد: متاسفانه شاهد تلاش سازمان یافته برای ناراضی کردن مردم هستیم و دلسوزان اسلام و انقلاب نمی توانند در برابر این شرایط سکوت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

وضعیت اقتصادی کشور رها شده است/ تعدادی از وزرای اقتصادی دولت استیضاح می شوند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه