English

رئیس شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران مطرح کرد؛

پرداخت ۵۱۵۸ فقره وام به مددجویان و نیازمندان مازندرانی

رئیس شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: در 9 ماهه سالجاری به 5158 نفر از مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد در استان مجموعاً مبلغ 66 میلیارد و 800 میلیون تومان وام پرداخت شد.

پرداخت 5158 فقره وام به مددجویان و نیازمندان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صمد عظیمی رئیس شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان مازندران با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده در 9 ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد دریافت کننده وام 121 درصد و از نظر مبلغ 170 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: این وام ها در بخش های مسکن، اشتغال، ودیعه مسکن، امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگی، درمانی و سایر خدمات حمایتی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت جایی است که رسالت آن همانا رضایت و خشنودی خلق است و پرداخت وام های قرض الحسنه، عینیت بخشیدن به سنت قرض الحسنه به عنوان یک رسم و روش نیکو در بین مردم است که از دیرباز مورد توجه بوده و نشان از اعتقادی راسخ در کمک به همنوعان است.

رئیس شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران با بیان اینکه  خوشبختانه خیران نسبت به سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مشارکت دارند، تصریح کرد: سپرده گذاری به دو صورت قرض ماندگار و وجوه اداره شده انجام می شود و خیرین و نیکوکاران، حامیان طرح اکرام و... می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان اقدام به سپرده گذاری در قرض ماندگار کرده تا در زمینه خدمات معوض به صورت دائمی و پایدار در جهت گره گشایی از مشکلات مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان جامعه گام مؤثری بردارند.

وی ضمن اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض الحسنه و بهره مندی از توان و ظرفیت حداکثری خیران در اعطای تسهیلات به نیازمندان، از همراهی خیران و سپرده گذاران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه