English

امام جمعه سنندج:

توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است

امام جمعه سنندج با محکوم کردن مطالب سخیف نشریه فرانسوی علیه مقدسات مسلمانان گفت: توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است.

توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: در تاریخ بشریت بانوان بزرگی زیسته‌اند که برای بانوان عصر خود و آیندگان الگویی بزرگ بوده‌اند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) نیز به عنوان یکی از بانوان بزرگ تاریخ بشریت و از بزرگ بانوان جهان اسلام همواره به عنوان الگویی متعالی برای بانوان مسلمان مطرح بوده و انتظار می‌رود که بانوان ایرانی از سیره ایشان برای زندگی مفید و متعالی بهره گیرند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با محکوم کردن اقدامات توهین آمیز نشریه فرانسوی در اهانت به مقدسات مسلمانان و مراجع دینی اظهار کرد: فرانسوی‌ها در سنوات مختلف اقدام به دشمنی‌های متعددی علیه ملت ایران کرده‌اند و باید پاسخی محکم به آنان داده شود.

ماموستا رستمی افزود: توهین به عقاید مؤمنان و مسلمانان محکوم و حرام است و نباید اجازه دهیم کشورهای غربی به بهانه آزادی دست به هر اقدام شنیعی بزنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید جوابی دندان شکن به اهانت کنندگان داده شود تا دیگر این اقدامات تکرار نشود.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود به عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: تلاش جهادی و همت مضاعف از جمله انتظاراتی است که از دولتمردان برای کاهش دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم داریم.

حجت‌الاسلام سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در سخنانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن محکوم کردن اقدامات توهین آمیز نشریه فرانسوی اظهار کرد: دشمنان عیناً اقدام به اهانت به مقدسات اسلامی و عمود خیمه نظام اسلامی کرده‌اند که این نشان از درماندگی آنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی است لذا باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل این توطئه‌ها حفظ کنیم و در این مسیر پیرو منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه