English

سردار ابراهیم‌پور:

با آشکار شدن اهداف فتنه اخیر مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه فتنه اخیر یکی از فتنه های کامل در طول انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم با آشکار شدن اهداف ناآرامی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

با آشکار شدن اهداف فتنه اخیر مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار عظیم ابراهیم‌پور در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامعه صاحب‌الزمان(عج) حسین‌آبادکویر شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه شهید سلیمانی حواسش به فرزندان شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت بود، ابراز داشت: همانطور که محبت شهید سلیمانی به دل مستضعفان راه دارد، از سوی دیگر نیز ترس و وحشت به دل مستکبران و دشمنان اسلام و انقلاب نیز می‌اندازد.

وی ضمن اشاره به فرازی از نهج‌البلاغه در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد:امیرالمومنین(ع) در مورد حجاب فرموده زنی که عفت و حجاب خود را حفظ می‌کند مقام اوکمتر از مقام شهید نیست و در این زمینه با حضرت زهرا(س) عهد بسته است.

سردار ابراهیم پور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به شهید سلیمانی علاقه زیادی داشت، تاکید کرد: در زمان تشییع پیکر شهید سلیمانی جمعیت برآورد شده به 23میلیون نفر می‌رسید، در حالی که کم حجاب و حجاب کامل در این مراسم حضور داشت؛ شهید سلیمانی در نهایت مدافع حرم، مردمی بودن، خشوع، انقلابی‌گری و به معنای واقعی انقلابی است و اگر مسئولان بخواهند محبتشان در دل مردم باشد، بایستی همانند شهید سلیمانی رفتار کنند.

وی با بیان اینکه برای فتنه 1401 از سه سال پیش برنامه‌‌ریزی کرده بودند، تاکید کرد: برخی از عاملان اصلی در فتنه اخیر در برخی کشورهای همجوار آموزش دیده بودند.

سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه به بهانه کرونا مدارس را دو سال تعطیل کردند، افزود: دشمن تدارک بزرگی را برای 1401 دیده بودند به نحوی که فرزندان ما را پشت لپ تاپ و موبایل محصور کردند و دانش‌آموزان در این‌ شرایط به نحوی رها شدند.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی و ابراز گلایه مردم از این شرایط ابراز داشت: همین مردم با وجود این مشکلات وقتی متوجه شدند پشت پرده این ناآرامی‌ها چیست، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر 10 عملیات را انجام داده و یا قصد انجام آن را داشت، گفت: هیچ فتنه‌ای به اندازه فتنه اخیر جامعیت نداشت و از 54 کشور از این اغتشاشات حمایت کردند و برخی خواص نیز مردود شدند و بر آتش فتنه دمیدند و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج با اتحاد اغتشاشگران را دستگیر نمودند.

سالگرد سردار سلیمانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه