English

با حضور وزیر نیرو؛

آغاز بکار هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با عرضه و نمایش تولیدی های این حوزه با حضور وزیر نیرو و جمعی از مقامات کشوری در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

آغاز بکار هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با عرضه و نمایش تولیدی های این حوزه با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، معاون آب و آبفای وزارت نیرو و جمعی از مقامات کشوری در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه دستاوردها و فناوری های به کار گرفته شده در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در غرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به نمایش در آمده است.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با حضور در این نمایشگاه ضمن تشریح فناوری های استفاده شده در ابفای هرمزگان در دیدارهای مختلف با سازندگان تاسیسات آب و فاضلاب نیازهای این شرکت را تشریح و ظرفیت های تولیدی کشور در در بخش آب و فاضلاب را مورد بررسی قرار داد.

وی یکی از نیازهای هرمزگان را استفاده از تاسیسات شیرین سازی آب عنوان کرد و گفت: استان هرمزگان به دلیل اقلیم و ظرفیت های آبی آن در بخش شیرین سازی آب نیازمند همکاری سازندگان با هدف استفاده بهینه از این ظرفیت هاست.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه