English

معاون جدید بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، احمد شاکری به عنوان معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت معرفی شد.

معاون جدید بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با قدردانی از تلاش های عبدالکریم ترابی‌زاده معاون سابق بهره برداری و توسعه آب، از این معاونت به عنوان یکی از ارکان های اساسی شرکت یاد کرد که نوع عملکرد این معاونت می تواند در ارزیابی شرکت آب و فاضلاب از سوی دستگاه های ناظر و همچنین مردم تاثیر زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به وظایف معاونت بهره برداری و توسعه آب، توجه ویژه به تامین آب مورد نیاز مردم، مدیریت صحیح منابع آب، بکارگیری تمامی توان در راستای خدمات رسانی بی وقفه به مردم و غیره را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: این معاونت با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف آب در ماه های پیش رو وظیفه سنگینی بر عهده دارد که ضروری است در این راستاتلاش دوچندانی صورت گیرد تا تابستان بدون چالشی پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل آبفا هرمزگان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان مسئولیت ترابی زاده، تلاش های وی را ستود و ابراز امیدواری کرد، احمد شاکری در این مسئولیت بتواند به آنچه برنامه ریزی شده است، دست یابد و شرکت خدمات مطلوبی به مشترکان ارائه دهد.

عبدالحمید حمزه پور در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش های عبدالکریم ترابی‌زاده، حکم احمد شاکری را به عنوان معاون جدید بهره برداری و توسعه آب به وی اعطا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه