English

با حضور استاندار مازندران:

دفتر نمایندگی استانداری غرب مازندران در نوشهر افتتاح شد

 دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران با حضور استاندار این شهر به مرکزیت نوشهر افتتاح شد، که از شهرستان نور تا رامسر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

دفتر نمایندگی استانداری غرب مازندران در نوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در آیین افتتاح دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران به مرکزیت شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه این دفتر در زمان استانداران گذشته نیز فعال بوده است اما منظم نبود و گهگاهی غیرفعال می‌شد، اظهار داشت: اکنون نگاه در دولت سیزدهم خدمت بی‌منت به مردم است و نگاه ما این است که مردم در راحت‌ترین سطوح با مردم ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: به واسطه طولی بودن شکل جغرافیایی استان مازندران سبب می‌‌شد تا مردم غرب مازندران برای انجام امور اداری خود در استانداری مازندران و یا ادارات کل مجبور بودند که مسافت طولانی را طی کنند و این کاری واقعا سخت بود و البته شکایت‌های مردمی را هم در پی داشت.

استاندار مازندران تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و با مشورت و کسب تجربه از گذشتگان، نتیجه گرفتیم که باید در غرب مازندران دفتری برای تمرکز ارتباطات مردمی و اداری دایر شود.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران از شهرستان نور تا رامسر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، گفت: استانداری مازندران از همان گذشته، ساختمانی را در نوشهر در اختیار داشت و با توجه به زیرساخت‌هایی مانند فرودگاه، بندر و دسترسی نزدیک و آسان‌تر به پایتخت و... تصمیم گرفتیم تا دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران به مرکزیت شهرستان نوشهر راه‌اندازی شود.

حسینی‌پور افزود: هر سه شنبه یکی از مدیران کل به همراه مدیران شهرستانی خود در دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران با مردم دیدار مستقیم خواهند داشت و البته خودم نیز ماهانه حداقل یک‌بار در این دفتر حضور خواهم یافت و به امورات حوزه غرب مازندران به طور ویژه خواهم پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران دائمی است، عنوان داشت: جلسات استانی مربوط به غرب مازندران نیز در همین دفتر برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما توسعه غرب مازندران است، اظهار داشت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را برای غرب مازندران تدارک دیدیم و به دنبال تحولات بزرگ در این منطقه هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه بعضا از گوشه و کنار صحبت‌هایی از برخی افراد شنیده می‌شود که معلوم نیست به دنبال چه چیزی هستند، تصریح کرد: همه باید استان مازندران را واحد و یکپارچه ببینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه