English

شیخ مسعود راهبر:

وضع معیشت مردم غیرقابل انکار است/مردم از این همه تورم به ستوح آمده‌اند

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: امروز وضع معیشت مردم غیرقابل انکار است و از این لحاظ سخت در مضیقه هستند، کسی جوابگو نیست.

وضع معیشت مردم غیرقابل انکار است/مردم از این همه تورم به ستوح آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در جلسه شورای ادارای بندرلنگه که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان برگزارشد، ضمن انتقاد شدید از گرانی و وضعیت نامناسب اقتصادی که روز به روز معیشت مردم با تورم افسار کسیخته مشکلاتی برای مردم به وجود آورده گفت: برای برخی از خانواده‌ها حتی نان شب هم وجود ندارد.

وی گفت: مگر شعار دولت آقای رئیسی «دولت مردمی ایران قوی» نبود که دولت سیزدهم تمام مسائل و مشکلات اقتصادی را حل خواهد کرد، اما امروز شاهد آن هستیم که روز به روز قیمت ها درحال افزایش است؛ از طلا و ارز گرفته تا کالاهای اساسی مردم روند افزایشی را درحال طی کردن است.

شیخ راهبر تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای در طول این چندسال که در راس امور بودند جز اختلاس و رانت بازی چیز دیگری وجود ندارد و آن‌ها پول بیت مال اختلاس کردند و سرمایه های این مملکت را بردند برای خودشان و نسل اندر نسل با پول های که اختلاس کرده‌اند، اکنون خارج از کشور در نازو نعمت بسر ببرند؛ هم خودش و فرزندانش در کشورهای غربی زندگی می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در ادامه گفت: اما مردم ایران باید گرفتار مشکلات اقتصادی خود باشند، اکنون افرادی نابلد در راس هستند پس باید برای مردم کار و تلاش کرد، زیرا همین مردم ولی نعمت‌ما هستند و گرفتارهای مردم باید هرچه زودتر سروسامان داده شود.

بیشتر بخوانید:

مسئولان ناتوان میزها را رها کنند

شیخ راهبر در پایان افزود: مردم پای مکتب وانقلاب ایستاده‌اند اما مردم از این همه تورم به ستوح آمده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه