English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

شورای اطلاع رسانی به قرارگاه جنگ رسانه ای باید تبدیل شود

دبیر شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه از تغییر ساختار شوراهای اطلاع رسانی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، شیوه نامه اجرایی شوراهای اطلاع رسانی تغییر پیدا کرد.

شورای اطلاع رسانی به قرارگاه جنگ رسانه ای باید تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علی صفدری، دبیر شورای اطلاع رسانی استان از تغییر ساختار شوراهای اطلاع رسانی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران شیوه نامه اجرایی شوراهای اطلاع رسانی تغییر پیدا کرده و از این به بعد به جای معاونین سیاسی و امنیتی استانداری ها، استانداران به عنوان روسای شوراهای اطلاع رسانی استان ها خواهند بود و این اولین جلسه ای است که به ریاست استاندار محترم برگزار می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: دستاوردها، سیاست ها و اقداماتی که از طرف دولت انقلابی اتفاق می افتد، به خوبی به مردم منعکس نمی شود و همه این اقدامات و پاسخگویی آن ها ، انتقال و انعکاس نظرات مردم و همه مدیران بایداز طریق مطبوعات و رسانه ها انجام شود.

صفدری ضمن تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولین گفت: بر اساس ساختار جدید شورا باید دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان تشکیل شود تا جلسات و مصوبات با نظم بهتری پیگیری شوند.

صفدری به اهمیت روابط عمومی ها در ادارات اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها ظرفیت بسیار خوبی دارند و باید این ظرفیت تقویت شود و ارتباط مدیران دستگاه ها با روابط عمومی هایشان بیشتر شود.

وی افزود: لازم است با تایید استاندار محترم تعدادی از اهالی رسانه به این جلسه افزوده شوند زیرا شورای اطلاع رسانی قرارگاه جنگ رسانه ای باید باشد و لی متاسفانه این شورا در استان ما یک شورای منفعل بوده و امید است با حضور استاندار محترم این روال تغییر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه