English

۲ مصدوم و یک فوتی در ریزش آوار یک منزل قدیمی در یزد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ریزش آوار یک منزل قدیمی در خیابان مهدی یزد و مصدوم شدن دو نفر و یک فوتی خبر داد.

2 مصدوم و یک فوتی در ریزش آوار یک منزل قدیمی در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد با نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در پی گزارش آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار یک منزل قدیمی در محدوده خیابان مهدی بلافاصله تیم های امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم واکنش سریع و تیم آنست( سگهای جستجو و نجات) به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه این حادثه 3 نفر حادثه دیده در پی داشت، گفت: 2 نفر مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر که در زیر آوار گیر افتاده و متاسفانه فوت نموده بود توسط عوامل امدادی تیم آنست هلال احمر پیدا و جسد وی پس از آوار برداری توسط عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی تحویل عوامل انتظامی گردید.

وی بیان کرد: علت حادثه انفجار و نشست گاز اعلام شده است که در نمونه های مشابه بخصوص برای منازل قدیمی پیش بینی می‌شود که نیاز به رعایت اصول ایمنی و همچنین پرهیز از سکونت در چنین سازه هایی توصیه می‌شود.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امدادی از جمله هلال احمر ، آتش نشانی ، اورژانس و نیروی انتظامی و شهرداری و ... در صحنه حادثه خاطرنشان کرد : تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه