English

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان:

اصفهان می‌تواند مقصد مناسبی برای گردشگران روسیه باشد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تلاش برای معرفی بازار گردشگری اصفهان به گردشگران روسی خبر داد.

اصفهان می‌تواند مقصد مناسبی برای گردشگران روسیه باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا ایزدی گفت: کشور بزرگ روسیه با دارا بودن تنوع قومی و جمعیتی و همچنین با توجه به اینکه دارای رابطه دیرینه‌ای با ایران است و از گذشته‌های دور نیز مرزهای مشترکی با ایران دارد، از موقعیت مناسبی برای گسترش مقوله گردشگری با اصفهان برخوردار است.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز وافری که به شناخت بازارهای هدف جدید گردشگری برای استان اصفهان داریم، به نظر می‌رسد اصفهان می‌تواند مقصد مناسبی برای گردشگران روسی باشد.

این مقام مسئول افزود: امروزه شاهدیم درصد قابل‌توجهی از گردشگری کشورهای جنوب خلیج‌فارس به گردشگران روسی اختصاص‌یافته، حال سؤال این است که چرا ایران و به‌ویژه اصفهان نتواند از این فرصت مناسب بهره‌برداری کند؟

ایزدی تصریح کرد: امروز همه ما موظفیم تا با بهره‌گیری از علم بازاریابی و تبلیغات مناسب جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی و گونه‌های مختلف گردشگری همچون گردشگری سلامت، به جذب گردشگر از این بازار بزرگ در شمال کشور خود اقدام کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تأکید کرد: در طی ۳ سال گذشته تفاهم‌نامه‌های مشترکی به‌منظور توسعه گردشگری میان اصفهان و شهرهای سن‌پترزبورگ و مسکو در روسیه منعقد شد، لکن شیوع چندباره ویروس کرونا این رخداد میمون را به تأخیر انداخت، لذا در طی هفته گذشته این دو شهر میزبان هیئتی تجاری و فرهنگی شامل مسئولان نهادهای فرهنگی و فعالان تجاری اصفهان بودند، لذا یکی از مهم‌ترین محورهای مذاکرات این هیئت با مسئولان روسی تلاش برای توسعه گردشگری میان شهرهای اصفهان، سن‌پترزبورگ و مسکو بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه