English

امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان حرف دانشجو را بشنوند و دغدغه آینده‌شان را رفع کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان باید به فکر آینده جوانان و دانشجویان باشند. دانشجوی ما شغل، ازدواج، مسکن و آینده ای تضمین شده می خواهد و این از اصول بدیهی و قانونی کشور و حق طبیعی آنهاست. 

مسئولان حرف دانشجو را بشنوند و دغدغه آینده‌شان را رفع کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی که به مناسبت روز دانشجو انجام شد، قشر دانشجو سرمایه بی بدیل کشور برای رسیدن به پیشرفت و توسعه دانست و گفت:  امام راحل فرمود دو قشر حوزه و دانشگاه باید مملکت را اداره کنند، زیرا پیوند بین علم و دین باعث رونق و موفقیت کشور می شود. 

وی با اشاره به دشمنی غرب با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید بدانیم چرا آمریکا دشمن شماره یک ماست. آمریکا با صنعت موشکی ما و پیشرفت های بی نظیر کشور ما مخالفتی ندارد، آن ها با اصل انقلاب مخالف هستند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان یکی از بهترین قشرهای تبیین کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: باید امیدواری را در جامعه گسترش داد. مقام معظم رهبری همواره دعوت به امید دارند، زیرا آینده کشور را روشن و موفق می بینند و ما هم باید پشت سر ایشان، امیدواری را در جامعه انتشار دهیم. 

آیت الله علما با دعوت از مسئولان برای شنیدن سخنان دانشجویان و دانشگاهیان تصریح کرد: مسوولان باید به فکر آینده جوانان و دانشجویان باشند. دانشجوی ما شغل، ازدواج، مسکن و آینده ای تضمین شده می خواهد و این از اصول بدیهی و قانونی کشور و حق طبیعی آنهاست. 

این استاد حوزه های علمیه اظهار داشت: دانشجویان هم باید در کنار درس و تحصیل، اصول زندگی و بصیرت سیاسی را بیاموزند، زیرا اگر دانشجوی ما مدرک بالای علمی را گرفت، اما زندگی و ازدواج ناموفقی داشته باشد راه به موفقیت نبرده، لذا این عزیزان باید در کنار تحصیل علم، سبک زندگی را هم بیاموزند و بر اساس این روش پیش بروند.

آیت الله علما با دعوت از مسئولان برای تقویت حلقه نخبگان استان، اظهار داشت: حلقه نخبگان استان باید تقویت شود و مسئولان از نخبگان استان استفاده بهینه ببرند، زیرا گاهی پیشنهادهای نخبگان راه برون رفت از تنگناهای موجود است.

وی افزود: منابع کشور و استان ما غنی و گوناگون و گسترده است و اگر خوب مدیریت شوند، هیچ اثری از فقر و بیکاری نخواهیم داشت. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تقدیر از سخنان و انتقادات مطرح شده از سوی دانشجویان در این نشست، عنوان کرد: از دانشجویانی که سخن گفتند و انتقاد کردند بسیار متشکرم، اما دانشجویان عزیز ما باید در کنار انتقاد، پیشنهاد هم ارائه دهند. 

گفتنی است که دانشجویان حاضر در این نشست از دانشگاه های رازی، فرهنگیان، علوم پزشکی، علوم قرآنی، صنعتی، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بودند که دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مختلف بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه