English

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی عنوان کرد؛

تاکید بر نقش ویژه دانشجویان در صده‌ی اخیر

امام جمعه میناب با اشاره به روز دانشجو عنوان کرد: جنبش دانشجویی در این صده اخیر در تاریخ معاصر یکی از جریان های اجتماعی و سیاسی بوده است.

تاکید بر نقش ویژه دانشجویان در صده‌ی اخیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دین اسلام دین نظافت و پاکیزگی است عنوان کرد: باید شهر، کوچه، محله و منزل ما تمیز باشد و درمتون دینی به نظافت بسیار اهمیت و اشاره شده است. 

وی با بیان اینکه جامعه‌ای اسلامی است که از سطح مطلوبی از نطافت و بهداشت برخوردار باشد گفت: نباید نظافت عمومی فقط بر گردن شهرداری باشد بلکه مردم هم در این خصوص مسئولیت های دارند.

امام جمعه میناب اظهارداشت: شهردار میناب حرکت بسیار خوبی را برای نظافت شهر شروع کرده اند. 

وی با بیان اینکه بهترین راه نجات انسان داشتن تقوا است افزود: در هر جامعه ای برخی از افراد بخشی از سلامتی  خود را از دست میدهند و معلولین باید عرصه ها مورد توجه قرار گیرند،  بلکه باید از خدماتی ویژه ای برخوردار شوند که در متون دینی تاکید شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه قانون اساسی تبلور و تجسم انقلاب است گفت: کسی که پایبند قانون اساسی است انقلابی است و قانون اساسی جایگاه بسیار بالایی دارد. 

وی با بیان اینکه قانون اساسی میثاق ملی و دینی است افزود: قانون اساسی مانند انقلاب است و قانون زبان ندارد ولی عمل میخواهد.

امام جمعه میناب با اشاره به روز دانشجو عنوان کرد: جنبش دانشجویی در این صده اخیر در تاریخ معاصر یکی از جریان های اجتماعی و سیاسی بوده است. 

وی با بیان اینکه نقش جنبش‌های دانشجویی کم نظیر است اظهارداشت: اگر به حرکت های دانشجویان درست نگاه کنیم قبل از انقلاب نیز ضد استکباری بوده است. 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه جنبش ها و قشر دانشجو نقش بسیاری در مبارزه با استکبار داشته است عنوان کرد: دانشجویان ما در عرصه‌های مانند دفاع مقدس، سلامت و امنیت هم نیز خوب درخشیده اند.

وی در پایان افزود: انتظار داریم دانشجویان در هر عرصه ای که در جامعه به آن‌ها نیاز است نقش خود را ایفا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه