English

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۲ اغتشاشگر در نجف آباد / ۱۱ عدد کوکتل مولوتف کشف شد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری ۲ اغتشاشگر در شهرستان نجف‌آباد و کشف ۱۱ عدد کوکتل مولوتف در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.

دستگیری ۲ اغتشاشگر در نجف آباد / ۱۱ عدد کوکتل مولوتف کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از دستگیری ۲ فرد اغتشاشگر در شهرستان نجف‌آباد و کشف ۱۱ عدد کوکتل مولوتف در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.

 

در اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است: با اشرافیت و هوشمندی بالای مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد ۲ فرد اغتشاشگر که با تهیه مواد آتش‌زا قصد داشتند اموال عمومی و دولتی را تخریب کنند، شناسایی و قبل از اینکه موفق به عملی کردن نقشه خود شوند توسط این نیروها دستگیر شدند.

 

گفتنی است، در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۱ عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بودند، کشف شدند.

 

در پایان این اطلاعیه ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه و قانونی با عوامل اغتشاش و ناامنی در جامعه از عموم مردم خواسته شده هر گونه موارد مشکوک و اطلاعات در مورد اقدامات مجرمانه و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه