English

مدیر منطقه ۱۰شهرداری اصفهان:

اقدامات چشمگیر عمرانی در محله حصه در حال شکل گیری است/ اجرای پروژه‌های محله محور طبق برنامه‌زمانبندی

مدیر منطقه 10شهرداری اصفهان اظهار داشت: دو محله مصلی و حصه در طرح های محله محوری منطقه ده در سال جاری می باشد که پروژه ها اکثرا به مرحله اجرا رسیده است .

اقدامات چشمگیر عمرانی در محله حصه در حال شکل گیری است/ اجرای پروژه‌های محله محور طبق برنامه‌زمانبندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داوود بحیرایی در جلسه بررسی پروژه‌های محله محور منطقه ۱۰ شهرداری که با حضور «سیداحمد نواب» مشاور شهردار اصفهان در امور محلات برگزار شد، گفت:پروژه آرام‌سازی محله حصه از جمله پروژه‌های شاخص این منطقه محسوب می‌شود که در مرحله طراحی است و امیدواریم در سال آینده اجرایی شود.

وی افزود : پروژه های محله محور مناطق که با‌ دستور شهردار محترم اصفهان شروع ‌شد برکات زیادی برای این مناطق داشته است و این در حالی است در کنار پروژه های محله محور پروژه های کلانی شکل گرفته است .

بحیرایی بیان داشت: علاوه بر پروژه های محله محوری در محله حصه پروژه های تملک  و احداث میدان عروج و تملک و تعریض خیابان شهید رئیسی در حال اجرا است .

وی به‌پروژه های سال آینده این محله نیز اشاره کرد  و اظهار داشت: پروژه آرام سازی محله حصه از سمت اتوبان‌ پروژه کلانی است که در حال طراحی است و امیدواریم در سال آینده اجرایی شود.

مدیر منطقه ده‌ شهرداری از تملک 25000 متر زمین در محله حصه جهت احداث فضای سبز و آزادسازی معابر تملک شده است و با اجرای این پروژه ها اتفاقات خوبی برای مردم محترم محله حصه رقم‌خواهد خوردو

سید احمد‌ نواب مشاور شهردار اصفهان در امور محلات نیز در این جلسه ضمن تشکر از مسئولین منطقه ده روند پروژه های محله محور را در منطقه ده رضایتمند دانست و ابراز امیدوار کرد تا پایان سال پروژه محله محور منطقه ده طبق برنامه زمانبندی انجام شود و‌ موجب رضایتمندی بیشتر ساکنین این محلات شود .

به گزارش موج؛ در پایان این‌ جلسه نیز مشاور شهردار اصفهان از روند پروژه های محلات منطقه ده بازدید کردند.

منطقه حصه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه