English

مدیر منطقه ۱۰شهرداری اصفهان در جمع نماز گزاران مسجدالزهرا(س)خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه جهت آزادسازی خیابان کشاورزی

مدیرمنطقه 10 شهرداری صفهان از اختصاص یکصد میلیارد ریال بودجه در سال 1401 جهت آزادسازی تعریض خیابان کشاورزی خبر داد.

اختصاص 100 میلیارد ریال بودجه جهت آزادسازی خیابان کشاورزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داوود بحیراییاظهار داشت:خدمت به مردم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک عطیه الهی است و ما بر خود لازم می دانیم خودمان خدمت صاحبان انقلاب برسیم‌و کجا بهتر از مسجد و درجمع نمازگزاران این کار انجام شود.

وی محله محوری و حل مسائل زمین مانده در محلات را از رئوس برنامه  های شورای اسلامی شهر اصفهان دور ششم  و علی قاسم زاده شهردار اصفهان دانست.

بحیرایی یکی از پروژه های محلی بر زمین مانده را در منطقه 10تعریض خیابان کشاورزی و اتمام پیاده رو سازی این خیابان دانست و افزود:  در سال جاری  100میلیارد ریال بودجه جهت آزادسازی اختصاص یافته که در صورت همکاری اهالی محل در سال آینده نیز آمادگی داریم بودجه بیشتری را اختصاص  دهیم.

وی همکاری اهالی محل را با شهرداری یکی از مولفه های مهم در حل مسائل محلی دانست و گفت: امیدواریم  اهالی خیابان کشاورزی منطقه 10 شهرداری اصفهان همچون گذشته  در این امر پیشتاز باشند.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان در این ملاقات حدود دوساعته با اهالی این محله ضمن شنیدن دغدغه های مردم محل دستورات لازم را به معاونین جهت حل و برنامه ریزی جهت رفع مسائل محله  را صادر کرد.

داود بحیرایی2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه