English

داوود بحیرایی خبر داد:

محله محوری در ۱۷ محله منطقه ۱۰شهرداری اصفهان اعمال می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: طی چهار سال آینده در کل محلات شهر "محله محوری" اعمال می‌شود، بنابراین بی‌شک رضایتمندی مردم محلات حاصل خواهد شد.

محله محوری در ۱۷ محله منطقه ۱۰شهرداری اصفهان اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، داوود بحیرایی در نشست هم‌اندیشی شهردار اصفهان با ائمه جماعات، بسیجیان و معتمدان محلات منطقه ۱۰ شهرداری ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: حاضران در این نشست، جمعی از خیران، ائمه جماعات و بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و معتمدان منطقه ۱۰ هستند، جمعی اثرگذار و مردم دوست که وقت خود را وقف مردم این منطقه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ۲۲۰۰ هکتار وسعت دارد که ۵۲۰ هکتار حریم و ۱۶۰۰ هکتار محدوده منطقه است، افزود: "حریم" یکی از مشکلات منطقه ۱۰ به شمار می‌رود، در اطراف شهرها به ویژه کلانشهرها و منطقه ۱۰، محدوده حاشیه‌نشین وجود دارد که می‌تواند زنگ خطری برای مردم منطقه باشد از این رو می‌طلبد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تدابیری اندیشیده شود تا بخش‌هایی که امکان الحاق به محدوده شهری را دارد، محقق شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه این منطقه بالغ بر ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، تصریح کرد: این منطقه دارای ۱۷ محله از جمله محله‌های هفتون، شیخ طوسی، گرکان، مصلی، لاله، دشتستان، عسکریه، سروستان، فجر، عطار، پروین، خواجه عمید، گل نرگس، حصه و اطشاران است؛ سهم جمعیت منطقه ۱۰ از شهر اصفهان ۱۱ درصد و سهم مساحت منطقه از کل شهر هشت درصد است.

بحیرایی با اشاره به آماری از مساجد، اماکن مقدس و مراکز فرهنگی منطقه ۱۰، گفت: این منطقه ۹۰ مسجد دارد که همگی فعال هستند؛ همچنین شش امامزاده، شش فرهنگسرا، ۹ کتابخانه، ۳۴ کانون فرهنگی، ۱۱ سالن ورزشی، دو استخر و یک ذکر خانه در منطقه ۱۰ قرار دارد که در برنامه آینده توسعه این اماکن با رویکرد جدید مد نظر است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: بنا بر تاکید شهردار اصفهان طی چهار سال آینده در کل محلات شهر "محله محوری" اعمال می‌شود، بنابراین بی‌شک رضایتمندی مردم محلات حاصل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه