English

شهردار منطقه ده اصفهان خبر داد:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه جهت ساماندهی میدان‌شش راه و تعریض خیابان شهید رئیسی

شهردار منطقه ده اصفهان از اختصاص 400 میلیارد ریال بودجه جهت ساماندهی میدان شش راه ،تعریض و خیابانسازی شهید رئیسی در حاشیه محله حصه جنوبی واقع در منطقه ده شهرداری اصفهان خبر داد.

اختصاص 400 میلیارد ریال بودجه جهت ساماندهی میدان‌شش راه و تعریض خیابان شهید رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داوود بحیرایی اظهار داشت: ‌با توجه به نگاه ویژه قاسم زاده شهردار اصفهان و شورای اسلامی شهر اصفهان  این پروژه منطقه که مهمترین پروژه منطقه بوده و بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده است در یکی از محلات کم برخوردار اصفهان  انجام می شود.

وی افزود: با اجرای این پروژه  از بروز حوادث در این محور که سالانه اتفاق می افتد  تا حد زیادی جلوگیری می شود  و همچنین  موجب تسهیل عبور و مرور  شهروندان محله حصه جنوبی و دیگر شهروندان  خواهد شد.

بحیرایی اظهار داشت: با همت همکارانم در منطقه۱۰ بسیاری از مراحل آزادسازی خیابانسازی  شهید رئیسی انجام شده است و در مراحل‌ پایانی آن هستیم.

 وی افزود: با این طرح عرض خیابان شهید رئیسی حدفاصل میدان شش راه تا میدان قدس حصه  به 36 متر افزایش می یابد و کلیه مراحل خیابانسازی در این خیابان صورت می گیرد .

شهردار منطقه ده اصفهان گفت: کلنگ زنی این پروژه به محض پایان مراحل قانونی آزادسازی انجام‌شود و تمام تلاشمان این است که تا پایان سال این پروژه در اختیار شهروندان عزیز قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه