English

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خبر داد؛

کسب رتبه برترستاد تسهیل در کشور / تجلیل از ۶۰ واحد صنعتی نمونه استان اصفهان

رئیس خانه صنعت‌ومعدن از تجلیل از ۶۰ واحد صنعتی نمونه استان اصفهان در روز صنعت خبر داد.

کسب رتبه برترستاد تسهیل در کشور / تجلیل از ۶۰ واحد صنعتی نمونه استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با بیان اینکه استان اصفهان ۹ هزار واحد صنعتی دارد، گفت: در روز صنعت از ۶۰ واحد صنعتی استان تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول ستاد تسهیل در کشور بیان داشت: ستاد تسهیل با برگزاری هفته ای یک بار جلسه در راستای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی گام های مثبتی برداشته است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری گرامیداشت روز صنعت در چهارم آبان‌ماه در اصفهان افزود:در سالی که گذشت و طی ماه‌های گذشته بسیاری از استان ها روز صنعت را برگزار کرذن برگزار کردند و این رویداد در اصفهان نیز روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

سهل ابادی با بیان اینکه در این روز جامعه صنعتی توانمندی های  خود را به رخ خواهد کشید، گفت: در این روزمشکلات جامعه صنعت استان با مسئولان کشوری را مطرح می‌شود ‌و خوشبختانه در تمام استان‌ها مدیران کل صنایع همراهی خوبی داشته اند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به تجلیل ۶۰ واحد صنعتی در استان افزود: این واحدها در کمیته‌ای ارزیابی شده‌اند و در روز صنعت به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه۲۰ هزار واحد صنفی صنعتی در استان اصفهان فعال هستند، اظهار کرد: به لطف خدا طی ۲ سال گذشته با همت و تلاش وزارتخانه، تشکل‌ها و خانه صنعت و معدن بسیاری از مشکلات حوزه صنعت پیگیری و رفع شده است.

سهل آبادی با اشاره باینکه با تلاش‌های انجام شده میزان تسهیلات بانکی برای فعالان حوزه ‌صنعت استان افزایش یافته است ادامه داد: خوشبختانه وضعیت صنعت استان و همچنین پیگیری مطالبات آنها نسبت به یک سال گذشته بهتر شده است.

این مقام مسئول در ارتباط با نقش شرکت های دانش بنیان گفت: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان یکی از شاه کارهای تولید در کشور را همچون ساخت هواپیمای بیست نفره و ‌دستگاه‌های شتاب‌دهنده بیمارستانی در حوزه سرطان و ... رقم زده است.

وی در خصوص اهمیت بخش معدن نیز بیان داشت: میزان استفاده از پهنه‌های معدنی کشور کمتر از ۱۰ درصد است که ناشی از قوانین دست‌وپاگیر این حوزه است که در این راستا وزارت صمت با جدیت به دنبال انجام این اصلاحات در قانون معدن است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه مجلس به دنبال اصلاح قانون معدن و ارائه تسهیلات بیشتر به معدن‌کاران است، گفت: امیدواریم تا پایان این دوره مجلس اصلاح قانون صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه