English

در سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

بهره مندی بیش از ۸ هزار مددجوی کمیته امداد از برنامه کانون های فرهنگی در اصفهان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از بهره مندی بیش از ۸ هزار مددجوی استان اصفهان از خدمات کانون های فرهنگی تربیتی درسال جاری تا کنون در اصفهان خبر داد.

بهره مندی بیش از ۸ هزار مددجوی کمیته امداد از برنامه کانون های فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان بیان داشت: ۶ کانون فرهنگی تربیتی این نهاد در سال جاری به ۵ هزار و ۷۳۱ مددجوی تحت حمایت استان اصفهان خدمات آموزشی فرهنگی ارائه کرده اند.

وی خدمات فرهنگی به مددجویان را یکی از مهمترین برنامه های این حوزه مطرح کرد و ادامه داد: کمیته امداد استان دارای ۶ کانون فرهنگی تربیتی در شهرستان های اصفهان، سمیرم، شهرضا، کاشان، فریدن و نجف آباد است که هر ساله خدمات متنوعی در زمینه مشاوره، راهنمایی، آموزش، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی به مددجویان ارائه می دهد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به استفاده از ظرفیت سایر کانون های فعال در سطح استان، افزود: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از افراد تحت حمایت نیز با معرفی به کانون های پرورش فکری، فرهنگسراهای شهرداری، کانون مساجد، پایگاه های بسیج دانش آموزی و دانشجویی، سالن های ورزش و جوانان و... از خدمات آموزشی، هنری، قرآن، زبان و... بهره مند شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه